گزارش روز؛ ۱۰ بازیکن گیاه‌خوار دنیای فوتبال

گزارش روز؛ ۱۰ بازیکن گیاه‌خوار دنیای فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی – برخی از فوتبالیست‌ها عادات غذایی عجیبی دارند و گیاه‌خوار هستند. این مسئله دستمایه گزارشی کوتاه برای رسانه مارکا شده است. این رسانه ۱۰ فوتبالیست مشهور گیاه‌خوار را به فوتبال‌دوستان معرفی کرده است.

به گزارش فوتبالی، رتبه دهم در این لیست سباستین پرز، بازیکن تیم بواویستا است که پس از مصدومیت سختش با مشورت همسرش وگان شد. آرون نیگوئز، بازیکن الچه نهمین نفر در این لیست است که شاید خیلی برای فوتبال‌دوستان آشنا نباشد. نفر هشتم مدافع موفق این روزهای رم، کریس اسمالینگ است که از سال ۲۰۱۶ به گیاه‌خواری روی آورده است. نفر هفتم لوکا والدشمیت از بنفیکاست و نفر ششم فابین دلف از اورتون (بازیکن سابق منچستر سیتی) است.

کوینترو، بازیکن سابق ریورپلاته که هم اکنون در شنزن بازی می‌‌کند نفر پنجم این لیست است. نفر چهارم را همه می‌شناسند. هکتور بیرین، بازیکن تیم آرسنال که اخلاقی بسیار خاص دارد حتی ۱۰ درصد از سهام تیم فارست گرین راورز (یک تیم با محوریت گیاه‌خواری توسط بازیکنانشان) را هم خریده.

الکس مورگان، فوتبالیست مشهور فوتبال زنان گیاه خوار است و در رده سوم این لیست قرار گرفته. نفر دوم  در لیست بازیکنان گیاه خوار هم سرژ گنابری، وینگر تیم بایرن است. در رتبه اول این لیست هم سائول نیگوئز قرار دارد که در سال ۲۰۱۵ پس از مصدومیت، کلیه‌هایش به دلیل پروتئین‌های زیادی که مصرف می‌کرد دچار مشکل شد و از آن هنگام روی به گیاه‌خواری آورد.

1101