شریفات: از بازی با استقلال امتیاز می خواهیم

شریفات: از بازی با استقلال امتیاز می خواهیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم آلومینیوم اراک گفت: امسال در تیمی هستم که خیلی از مردم آن را دوست دارند، این تیم دوست داشتنی است و مسلما در آینده بیشتر از آن می‌شنوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، اسماعیل شریفات در خصوص تساوی بیرون از خانه آلومینیوم اراک مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. حقمان 3 امتیازبود و برای برد رفته بودیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: در کل دقایق سرتر از حریف بودیم. گل اول را هم ما زدیم. در صحنه گل اول آن‌ها، روی باقرپسند خطا شد اما نمی‌دانم چرا داور آن خطا را پشت محوطه جریمه نگرفت. به نظرم اگر VAR‌ بود این صحنه را بر می‌گرداند و خطا می‌گرفت اما همان توپ به زمین ما آمد، کرنر شد و آن‌ها به گل رسیدند. بعد از آن ما دوباره در نیمه اول جلو افتادیم. گل دوم را هم در نیمه دوم روی اشتباه فردی ما به ثمر رساندند. در کل ما از همه لحاظ سرتر بودیم و نتیجه مساوی عادلانه نبود.

مدافع تیم آلومینیوم اراک در مورد روند خوب امتیاز گیری این تیم پس از هفته دوم و حضورش در رده هشتم جدول، گفت: این بازی (شهرخودرو) را هم باید می بردیم. هفته اول که سه بر صفر به نساجی باختیم کلا با یک تیم نصفه و نیمه بازی کردیم و خیلی از بازیکنانمان نبودند. در واقع لیگ از هفته دوم برای ما شروع شد. در آن بازی هم با یک گل آفساید به سپاهان باختیم.

وی ادامه داد: بعد از آن در بقیه بازی ها خوب نتیجه گرفتیم. همه ما تصمیم گرفته‌ایم نتایج خوبی را برای شهر اراک بگیریم. امسال در تیمی هستم که خیلی از مردم آن را دوست دارند. به نظرم آلومینیوم امسال یک تیم دوست داشتنی خواهد بود و مطمئن باشید به دل خیلی از مردم می‌نشیند. ما هم سعی می‌کنیم بازی به بازی، آهسته و پیوسته جلو برویم و بهترین نتایج را بگیریم.

شریفات در مورد اینکه نماینده اراک پس از هفته هشتم حامد پاکدل و سعید باقرپاسند را به عنوان گلزنان جدید در لیگ برتر معرفی کرده، گفت: ما مهاجمان خوب و زیادی مثل امید سینگ، مرتضی آقاخان وجابر انصاری داریم. همه بازیکنان برای کمک به تیم تلاش می‌کنند. پاکدل و باقرپسند زحمات بچه‌ها را تکمیل می‌کنند. هردو این مهاجم سه گله هستند و امیدوارم آوراژ گل آن‌ها بالا برود و در کنار آن دوست دارم پای بقیه بازیکنان تیم هم به گلزنی باز شود.

وی در خصوص شرایط خودش و تغییر پست در آلومینیوم اظهار داشت: با نظر رسول خطیبی پستم عوض شد و خداراشکر شرایط خوبی دارم. الان در دفاع راست بازی می‌کنم و فکر می‌کنم در این شش بازی که تیم نباخته موثر بودم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. هر کجا بتوانم برای تیم موثر باشم بازی می کنم و مشکلی از این بابت ندارم.

مدافع آلومینیوم در مورد مصدومیت محسن ربیع خواه و دوری طولانی مدت او از میادین گفت: محسن دچار بدشانسی شد. او در سه چهار بازی خیلی کمک کرد و می‌توانست بیشتر از این هم به ما کمک کند ولی شاید تا نیم‌فصل هم او را نداشته باشیم. امیدوارم شرایط برایش خوب پیش برود. او پسر با شخصیت و با ادبی است. برایش آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم هرچه زودتر برگردد و منتظر بازگشت او به تیم هستیم.

شریفات در مورد بازی بعدی این تیم در لیگ برتر، عنوان کرد: به نظر بازی بعدی ما با استقلال خواهد بود. استققلال تیم بزرگی است اما آلومینیوم هم نشان داده با اینکه تازه به لیگ برتر آمده شخصیت خوبی دارد. سرمربی و کادر فنی کاربلدی و مدیریت خیلی خوبی داریم. همه مسئولین شهری و استانی مانند استاندار اراک هم حمایت می کنند و من این را با چشم خودم دیدم. رسول خطیبی و کادرفنی همه چیز را آنالیز می‌کنند و برای تیم وقت می‌گذارند. فکر می‌کنم برای هر حریفی می‌توانیم سرسخت باشیم.

وی افزود: برایمان فرقی ندارد با استقلال بازی می‌کنیم یا سپاهان یا شهرخودرو یا پرسپولیس. اصلا نمی‌خواهیم شخصیتمان را از دست بدهیم. هیچکدام از ما باخت را دوست نداریم. بازی به بازی برای کسب نتیجه جلو می‌رویم و از بازی با استقلال هم امتیاز می‌خواهیم. خودم به شخصه از همین الان لحظه شماری می‌کنم که آن بازی شروع بشود.

مدافع آلومینیوم تصریح کرد: تیم ما شرایطی دارد که خودم به شخصه دوست دارم زودتر تمرینات شروع شود. همانطور که گفتم این تیم یک تیم دوست داشتنی است و مسلما در آینده بیشتر از آن می‌شنوید. تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نمی‌خواهم برای بقیه تیم‌ها کری بخوانم ولی اگر شرایط آنطور که ما می‌خواهیم پیش برود مسلما نماینده خیلی خوبی برای شهر اراک خواهیم بود و امیدوارم این اتفاق بیفتد. مردم اراک به ما خیلی لطف دارند و امیدوارم بتوانیم دل آنها را با نتایج خوب شاد کنیم.

شریفات در مورد به هم ریختگی برنامه مسابقات لیگ برتر، گفت: ما در شرایط بازی بودیم. این شرایط برایمان خیلی خوب بود و همه چیز خوب پیش می‌رفت. امیدوارم برنامه مسابقات درست شود و مشکلی پیش نیاید. چون به زودی جام حذفی را خواهیم داشت و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم شروع می‌شود. امیدوارم برنامه لیگ درست شود و طوری باشد که هیچ تیمی تحت فشار قرار نگیرد.

7474