عبدی: از کیفیت فوق‌العاده تاجیکستان تعجب کردم/ نوجوانان ایران یک برد طلبکار بودند

عبدی: از کیفیت فوق‌العاده تاجیکستان تعجب کردم/ نوجوانان ایران یک برد طلبکار بودند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: تاجیکستان کیفیت فوق‌العاده ای داشت اما با وجود 10 نفره شدن مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم.

به گزارش فوتبالی، حسین عبدی درباره برتری چهار بر یک تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل تاجیکستان در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم به کشور دوست و برادر خودمان یعنی تاجیکستان آمدیم و از میزبانی و میهمان نوازی فوق‌العاده این کشور تشکر می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود که دو بر صفر از حریف پیش افتادیم اما متاسفانه در ادامه یکی از بازیکنان مان اخراج شد.

وی افزود: پس از آن حدود 65 دقیقه 10 نفره بازی کردیم تا بتوانیم در این مسابقه بمانیم. خوشبختانه بچه‌ها توانستند در این وضعیت هم دو گل دیگر به ثمر برسانند تا چهار بر یک برنده شویم. تاجیکستان تیم بسیار خوبی است که یک بار در خانه‌اش به این تیم باختیم و به حریف یک برد بدهکار(منظور این مربی طلبکار) بودیم که خوشبختانه توانستیم حریف را شکست بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اضافه کرد: امیدوارم دیدار بعدی منطقی تر باشد تا خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا بیشتر آماده کنیم. امیدوارم هر دو تیم به جام جهانی نوجوانان راه پیدا کنند.

عبدی درباره اینکه آیا تیم ملی نوجوانان در این مسابقه دوستانه از نفرات لژیونر هم استفاده کرد، توضیح داد: 5-4 بازیکن تیم ما در خارج از کشور بازی می‌کنند اما آنها را با خود به تاجیکستان نیاوردیم. نفرات فعلی همه در ایران بازی می‌کنند. بار قبلی که به دوشنبه آمدیم 25 بازیکن  ایران را با خودمان به این کشور آوردیم که حدود 35 تا 40 درصد تیم ما بودند و همزمان 25 بازیکن دیگرمان در اردوی چین حضور داشتند.

وی افزود: اکنون تقریبا تیم کامل خود را به تاجیکستان آوردیم و امیدوارم با اضافه شدن لژیونرها بتوانیم به آمادگی لازم برسیم. از کیفیت تیم حریف هم تعجب کردم زیرا بازیکنانش فوق‌العاده خوب، سرعتی و باهوش بودند و به فدراسیون تاجیکستان و مربیانش برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. این تیم برای تمام حریفانش سبب ایجاد زحمت می‌شود و شک ندارم از گروه خود در رقابت های قهرمانی آسیا بالا بیاید.

6641