منشا: هیچ چیز دلچسب‌تر از گلزنی نیست/ خط حمله استقلال هنوز شکل نگرفته است

منشا: هیچ چیز دلچسب‌تر از گلزنی نیست/ خط حمله استقلال هنوز شکل نگرفته است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که با هت‌تریک در بازی هفته گذشته مقابل شهرخودرو ۹ گله شد به آقای گلی لیگ جاری فکر می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، گادوین منشا در مورد صدرنشینی در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از این که در دیدار مقابل شهرخودرو موفق به هت‌تریک شدم واقعاً خوشحالم؛ هیچ چیز برای یک مهاجم دلچسب‌تر از گل زدن نیست. این سه گل با شیرینی صدرنشینی مجدد تیم ما همراه شد و از این بابت خوشحالم.

خیلی عقب‌تر از توانایی‌هایم هستم

وی با اشاره به این که هدفش آقای گلی در لیگ برتر است تصریح کرد: تمام تلاش من این است برای تیمم گل بزنم. این چیزی است که همه از مهاجم تیمشان می‌خواهند، اما باید اعتراف کنم گل‌های من نتیجه کار گروهی تیم است و همه تیم در آن شریک هستند. امیدوارم به این گلزنی‌ها ادامه داده و در پایان لیگ آقای گل شوم.

گادوین منشا افزود: همین حالا هم خیلی عقب‌تر از توانایی‌هایم هستم. اگر شانس با من یار بود و برخی موقعیت‌ها را از دست نمی‌دادم فاصله بیشتری با رقبا داشتم. هنوز هم به خاطر موقعیت‌هایی که در برخی بازی‌ها از دست دادم ناراحتم. با این حال هیچ گاه ناامید نمی‌شوم و برای آقای گلی انگیزه کافی دارم.

تمام رقبایم را دوست دارم

مهاجم تیم فوتبال گل گهر با اشاره به رقابت نزدیک بین مهاجمان گلزن لیگ برتر تصریح کرد: رقبای زیادی در تعقیب من هستند، اما خدا را شکر هت‌تریک در بازی با شهر خودرو کمی بینمان فاصله انداخت. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر آن به من نزدیک شده یا جایم را بگیرند. تمام رقبایم از بهترین‌ها هستند؛ خوشبختانه همه مهاجمان لیگ خوب هستند و این رقابت را جذاب می‌کند. من این رقبا را از نظر فنی قبول داشته و دوستشان دارم.

برای موفقیت گل‌گهر هر کاری می‌کنم

منشا با تقدیر از تلاش تمام اعضای تیم گل گهر تصریح کرد: برای موفقیت در گل گهر هر کاری می‌کنم. روز‌های خوبی را سپری می‌کنم و می‌خواهم این روز‌ها در کنار همبازیانم جزو بهترین روز‌های ورزشی‌ام باشد. برای اینکه در این جایگاه بمانم و برای این که گل‌گهر جایگاه خود در صدر جدول را از دست ندهد لازم است بیشتر تلاش کنم. ما تا کنون نتایج خوبی را رقم زدیم و باید از این پس هم همینطور باشیم.

صدر را پس نمی‌دهیم

مهاجم تیم فوتبال گل گهر با اشاره به این که صدر جدول را به راحتی از دست نخواهند داد خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما همه پر تلاش هستند و برای موفقیت گل گهر از هیچ کوششی دریغ نکردند از این رو لیاقت و شایستگی زیادی داریم و می‌توانیم در پایان فصل جایگاه خوبی برای تیممان رقم بزنیم. قطعا گل گهر تیمی نیست که به راحتی صدر جدول را ز دست دهد و از این پس از این تیم بیشتر می‌شنوید.

از قلعه‌نویی زیاد شنیده بودم

منشا همکاری با قلعه‌نویی را نقطه عطف فعالیتش در لیگ ایران دانست و گفت: کار کردن با قلعه‌نویی خیلی خوب است؛ از او زیاد شنیده بودم و کار کاردن با او واقعاً عالی است. امیدوارم در کنار این مربی که توانایی‌های زیادی دارد در پایان فصل به جایگاه خوبی برسیم. برای گل گهر با وجود حمایت‌هایی که از طرف مدیریت می‌شود و با وجود شخصیتی که قلعه‌نویی دارد روز‌های خوبی را پیش‌بینی می‌کنم. در تیم گل گهر قبل از هر چیز به بازیکن اهمیت داده و به رفاه و آرامش ذهنی او خیلی اهمیت می‌دهند. اتحاد خوبی در تیم وجود دارد و بازیکنان با هم دوست هستند.

مهاجمانی که گل نمی‌زنند را قضاوت نمی‌کنم

وی در مورد برخی مهاجمان مثل قایدی که فصل قبل موفق بودند و در فصل جاری در گلزنی ناکام ماندند تصریح کرد: هنوز زود است که در مورد برخی مهاجمان، مخصوصا آن‌هایی که قبلاً توانایی‌های خود را ثابت کردند قضاوت کنیم؛ باید فرصت بیشتری داد. هنوز ابتدای لیگ است و خیلی‌ها هنوز نتوانستند توانایی‌های خود را نشان دهند. با این حال من هیچ مهاجمی را قضاوت نمی‌کنم چرا که هنوز برای قضاوت زمان لازم است. تیم فوتبال استقلال دیاباته را در چند بازی مهم در اختیار نداشت بدون شک با بازگشت او و حضور مهاجمانی، چون قایدی و مطهری در استقلال از این تیم بیشتر خواهیم شنید و گل‌های بیشتری خواهیم دیدید.

خط حمله استقلال هنوز شکل نگرفته است

این بازیکن ادامه داد: به نظر من خط حمله استقلال هنوز شکل نگرفته است. فکر می‌کنم در آینده باید منتظر اضافه شدن نام مهاجمانی از استقلال در جمع بهترین گلزنان باشیم. از طرفی قایدی همیشه خوب بوده است و در همین فصل هم بازی‌های درخشانی انجام داد. او جوان است و فرصت‌های زیادی دارد؛ شاید بدشانس باشد، اما به زودی جزو بهترین گلزنان می‌شود. پرسپولیس هنوز چند مسابقه عقب افتاده دارد و فکر می‌کنم با برگزاری این بازی‌ها مهاجمان این تیم هم در بین بهترین‌ها جای خواهند گرفت از این رو نمی‌توان از این تیم و مهاجمانش خرده گرفت.

ذوب آهن مدافعان خوبی دارد

منشا در مورد بازی هفته هشتم گل گهر مقابل ذوب‌آهن و قولگل زنی در این بازی خاظر نشان کرد: قول دادن در فوتبالی که قابل پیش‌بینی نیست کار اشتباهی است. البته من تمام تلاشم را می‌کنم مقابل این تیم گل بزنم. می‌دانم مدافعان خوب و بازیکنان توانایی دارد، اما موفقیت تیم ما از هر چیزی مهمتر است. از این رو بدون توجه به نتیجه بازی با شهرخودرو باید برای یک بازی سخت مقابل ذوب آهن آماده شویم و برای برنده شدن در این بازی بجنگیم.

6641