تقلید نامزد ریاست بارسلونا از پرز در مورد وعده بازگرداندن ژاوی

تقلید نامزد ریاست بارسلونا از پرز در مورد وعده بازگرداندن ژاوی

خبرگزاری فوتبالی - ژاوی هرناندز رویای مربیگری در بارسلونا را در سر دارد اما ترجیح داده که خودش را به نامزد خاصی در انتخابات ریاست بارسلونا منتسب نکند. ویکتور فونت یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا اما مطمئن است که در صورت انتخاب شدنش می تواند ژاوی را به بارسلونا برگرداند و سرمربی فعلی السد به بخش مهمی از پروژه او در صورت انتخاب شدن تبدیل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فونت حالا از استراتژی فلورنتینو پرز برای پیروزی در انتخابات رئال مادرید در سال 2000 تقلید کرده است. در آن زمان فلورنتینو پرز توانست لورنزو سانز را در رقابت برای ریاست رئال مادرید شکست بدهد. پرز در استراتژی انتخاباتی خود اعلام کرده بود که اگر نتواند لوئیز فیگو رابه رئال مادرید بیاورد، کل حق عضویت یک ساله هواداران رئال مادرید  را به آنها پس خواهد داد. حالا فونت اعلام کرده است که اگر نتواند ژاوی را به بارسلونا برگرداند، کل حق عضویت هواداران بارسلونا را خواهد پرداخت.

ویکتور فونت می خواهد با وعده بازگشت ژاوی، رای بیاورد هر چند که هنوز قطعی نیست که می خواهد او را به عنوان مدیر ورزشی استخدام کند یا به عنوان جانشین کومان روی نیمکت بارسلونا. فونت در صحبت های اخیرش گفته است:" اگر در انتخابات برنده شوم، ژاوی قطعا به بارسلونا برمی گردد. اگر نتوانم او را برگردانم، از جیب خودم کل حق عضویت یک ساله هواداران بارسلونا را خواهم پرداخت."

4125