سوال روز/ استقلال زمان کافی نداشت یا مربی بدنساز خوب؟

سوال روز/ استقلال زمان کافی نداشت یا مربی بدنساز خوب؟

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت بازیکنان استقلال در لیگ بیستم بسیار زیاده بوده و کادر فنی این تیم با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

به گزارش فوتبالی، امید علی دفتری پیش از شروع لیگ بیستم توسط محمود فکری به عنوان مربی بدنساز آبی ها انتخاب شد و کارش را با تلاش زیادی در تمرینات استقلال پیگیری می کند اما مشکل بزرگ استقلالی ها در این چند هفته مصدومیت بوده است و بازیکنان زیادی از جمله شیخ دیاباته، عارف غلامی، محمد نادری، سیاوش یزدانی و ... دچار مصدومیت شده اند و برخی از منتقدان و کارشناسان، کادر پزشکی و مربی بدنساز استقلال را مقصر این تعداد بازیکن مصدوم می دانند.

البته محمود فکری سرمربی استقلال چندی پیش اعلام کرد استقلال فرصت کافی را برای آماده سازی پیش فصل در اختیار نداشته و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده است. 

صحبت های فکری در مورد کم بودن زمان آماده سازی و تمرینات پیش فصل را نمی شود رد کرد اما اینکه بازیکنان استقلال در این هفته ها یکی پس از دیگری دچار مصدومیت های مشابه می شوند جای تعجب دارد! سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال که در بازی با شهرخودرو گلزنی کرده بود در بازی برابر ذوب آهن دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت تا یک مصدوم دیگر به به لیست بازیکنان استقلال اضافه شود.

به هر ترتیب مصدومیت کابوس استقلال در لیگ بیستم بوده است و مشخص نیست استقلال برای آماده سازی زمان کافی نداشته است یا مربی بدنساز خوب!

9697