اختر: مشکل استقلال عدم ثبات مدیریت است

اختر: مشکل استقلال عدم ثبات مدیریت است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق استقلال منتقد مهاجم این تیم است.

به گزارش فوتبالی، ادموند اختر در خصوص تساوی این تیم مقابل ذوب آهن اظهار داشت: استقلال از اول فصل مشکلاتی داشت و طی ۱۰، ۱۵ سال اخیر چوب آن را خورده است مثل عدم مدیریت و ثبات آن، همه این شرایط روی استقلال تاثیر گذاشته و باعث شده که با حضور فکری که یک استقلالی متعصب و خوب است ما الان فقط به دنبال نتیجه از استقلال باشیم و انتظار بازی زیبا را از این تیم نداشته باشیم. ما تا هفته هفتم لیگ توانسته ایم امتیازات خوبی را کسب کنیم اما در زیبا بازی کردن مشکل داریم که امیدوارم با اضافه شدن مصدومان و باز شدن دست فکری دنبال زیبا بازی کردن هم باشیم اما به هر حال الان امتیاز گرفتن برای ما مهم است. با توجه به امتیازهایی که استقلال گرفته ما الان هم در کورس قهرمانی هستیم که امیدوارم در بازی های بعدی هم شرایط بهتر شود.

اختر در خصوص خلا یک هافبک بازیساز در استقلال گفت: دست فکری از بازیکن خالی است و ما یک پلی میکر شش دانگ نداریم هر چند که این مشکل کل فوتبال ما است و متاسفانه بازیکنان استقلال نمی توانند خود را در موقعیت گل قرار دهند. آرش برهانی شاید خوب گل نمی زد اما خوب خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌داد اما در استقلال فعلی شاهد چنین بازیکنی نیستیم. مشکل اصلی استقلال در حال حاضر این است که بیش از اندازه به دیاباته وابسته است. بازیکنی که از دید من یک فوتبالیست بی تعهد است.

اختر برای اینکه ثابت کند انتقادش از دیاباته درست است، حرفهایش را اینگونه ادامه می‌دهد: پاو در یک برنامه تلویزیونی می گوید من عاشق ایران هستم، اما به خاطر ندادن مطالباتش دو ماه می رود کشورش و بعد از گرفتن پولش با ده کیلو اضافه وزن می آید، این ها خوب نیست. تازه او در زمان مصدومیتش هم باز می خواست به کشورش برود. بازیکنی با این قد و وزن یک هفته ای نمی تواند خودش را آماده کند. بازیکنی که با مبلغ بالا به استقلال می آید باید بازی های بزرگی هم کند اما او به دلیل آسیب دیدگی در خیلی از بازی ها غایب بوده است.  ما از دیاباته حضور کلیدی در بازی های بزرگ را ندیدیم نه در دربی و نه در بازی های آسیایی. باید مدیر برنامه او این چیزها را به دیاباته یاد بدهد. الان هفته هفتم است، دیاباته چند دقیقه بازی کرده است؟ تا آماده شود، نوبت قسط دوم قرارداد او است. استقلال هم همیشه در پرداخت مطالبات به مشکل خورده و بعد مدیر برنامه های او به دیاباته باز هم می گویند حالا که پولت را نگرفته ای برو کشورت، دوباره می رود و با اضافه وزن بر می گردد.

وی در ادامه افزود: من اگر مدیر عامل استقلال بودم با دیاباته بازی به بازی قرارداد می بستم. دیاباته خیلی بازیکن با کیفیتی است اما من امسال از او بازی باکیفیت ندیدم چون آماده مسابقات نبوده است. مدیران باشگاه باید به او بگویند استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و شما در تیمی هستید که از رئال و بارسا هم بیشتر طرفدار دارد. اما استقلال در همه شهرها طرفدار دارد و شما باید در این تیم بزرگی کنید.

اختر در ارتباط با دستیاران فکری گفت: متاسفانه مشکل فوتبال ایران این است که هیچ سرمربی دنبال دستیار قوی نیست. الان در فوتبال ایران کدام کادر فنی قوی است؟ مشکل ما مشکل کمک ها نیست، مشکل عدم ثبات مدیریت در استقلال است. فکری تا دو هفته قبل از شروع بازی ها نمی دانست سرمربی استقلال است و این ها همه نتیجه عدم ثبات مدیریت است. اگر فکری دو ماه جلوتر آمده بود، شاید با تفکرات خودش بازیکن می گرفت. مشکل استقلال این است که شاید بازیکنان جدیدی که آمدند با تفکرات فکری هم خوانی ندارند. او در نساجی تیمش قشنگ بازی می کرد و به نظر من استقلال با این بضاعتی که داشته خوب کار کرده و به نظر من امسال ما تیم ضعیف و قوی نداریم و استقلال هم اصولا برابر تیم های بهتر، راحت تر بازی می کند. امیدوارم استقلال در بازی های بعدی با اضافه شدن مصدومانش بهتر بازی کند.

4040