پورحمیدی: با وجود مظاهری و حسینی، بازی کردن در استقلال سخت بود

پورحمیدی: با وجود مظاهری و حسینی، بازی کردن در استقلال سخت بود

پایگاه خبری فوتبالی- حسن پورحمیدی دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک از انتخاب این تیم خوشحال است و ابراز امیدواری کرد فصل موفقیت‌آمیزی را پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسن پورحمیدی درباره آخرین وضعیت آلومینیوم و عملکرد این تیم در سه بازی گذشته که موفق به کسب هفت امتیاز شده است، گفت: آلومینیوم در شروع مسابقات شرایط فعلی را نداشت و این طبیعی بود. وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه می‌شود و نیاز به زمان دارد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم در ادامه افزود: خوشبختانه تیم ما به مرور زمان وضعیت بهتری پیدا کرد و حتی جا دارد که تبدیل به تیم قوی‌تری هم شویم. امیدوارم این روند خوب را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در آلومینیوم تصریح کرد: من از انتخاب این تیم راضی هستم و تمام هدفم این است که بهترین عملکرد را در تراکتور داشته باشم. من در استقلال فرصتی برای بازی پیدا نکردم و با وجود گلرهایی مثل رشید مظاهری و سیدحسین حسینی خیلی سخت بود که بازی کنم به همین دلیل ترجیح دادم جایی باشم که به اندازه کافی فرصت بازی پیدا کنم. خوشبختانه شرایطم در آلومینیوم خوب بوده است و در چند مسابقه هم کلین‌شیت کردم. البته تمام اینها به خاطر زحمات هم‌تیمی‌هایم بوده است.

پورحمیدی راجع به بازی بعدی تیمش برابر شهر خودرو خاطر نشان کرد: شهر خودرو با اینکه نتایج خوبی در چند بازی اخیر نگرفته، ولی از لحاظ فنی تیم خوبی است. البته این تیم در برخی دیدارها  بدشانسی هم آورده است. قطعاً ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

7474