عکس؛ گل بخودی عجیب و غریب هافبک نیوکاسل با صورت!

عکس؛ گل بخودی عجیب و غریب هافبک نیوکاسل با صورت!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه خانگی خود، سنت جیمز پارک، به مصاف فولام رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی تک گل نیوکاسل را کالوم ویلسون به ثمر رساند اما گل فولام به شکل یک گل بخودی توسط بازیکن نیوکاسل و به شکلی جالب با برخورد توپ به صورتش زده شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات جالب هفته‌ی چهاردهم لیگ برتر انگلیس مربوط به گل بخودی جالب مت ریچی، هافبک و وینگر تیم نیوکاسل یونایتد است. در دقیقه‌ی 42 روی توپ بازیکنان فولام و ضربه‌ی سری که بازیکن این تیم، توسین آدارابیویو زد، توپ به طور ناگهانی به سمت مت ریچی آمد و پس از برخورد به زمین، به صورت او برخورد کرد تا به نوعی، ریچی دروازه‌ی خودی را با صورتش باز کرده باشد.

نیوکاسل و فولام در حال حاضر هر دوی‌شان در نیمه‌ی پایین جدول لیگ برتر انگلیس هستند. البته فولام شرایط بدتری دارد و اوضاعش خطرناک است و اگر همین روند را ادامه دهد در خطر سقوط قرار گرفته و ممکن است دوباره به دسته‌ی پایین تر فوتبال انگلیس سقوط کند. نیوکاسل اما در رده‌ی دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس جای گرفته است و باید دید که ادامه‌ی مسیر برای این دو تیم به چه شکل خواهد بود.

1470