بوفون: هفته ای ۳ بار به اشتباهاتم مقابل منچستر یونایتد فکر می‌کنم

بوفون: هفته ای ۳ بار به اشتباهاتم مقابل منچستر یونایتد فکر می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – بوفون اعلام کرده هفته ای ۳ یا ۴ بار به اشتباهاتش در بازی پاریسن ژرمن مقابل منچستر یونایتد فکر می‌کند.

خبرگزاری فوتبالی، جیجی بوفون در دیدار مقابل منچستر یونایتد در فصل ۱۹-۲۰۱۸ اشتباهاتی فاحش داشت که باعث شد پاریسی‌ها در حالی که دیدار رفت را ۲-۰ برنده شده بودند در دیدار برگشت در خانه ۳-۰ شکست بخورند. اشتباهاتی که از شخصی مقل بوفون با توجه به تجربیات فراوانش بعید بود. به همین دلیل رسانه اکیپ از بوفون درباره اشتباهاتش سوال کرده و پرسیده آيا آن‌ها را از خاطر برده یا خیر.

بوفون گفت و گو با اکیپ در این رابطه گفته: در هفته ۳ یا ۴ بار به این مسئله فکر می‌کنم. خودم را بابت اشتباهات باورنکردنی سرزنش می‌کنم. منظورم اشتباهاتی از آن دسته است که من با تجربه‌ام انجام داد و نباید آن گونه می‌شد. از لحاظ ذهنی آن شب من همان بوفون همیشگی نبودم. هم در زمینه تمرکزم روی زمین و هم از لحاظ شروعم در بازی.

بوفون در ادامه افزود: قدرت و انرژی را در هنگام آماده شدن برای بازی حس نمی‌کردم. شاید من به عنوان مردی که همیشه سر بازیکنان داد می‌کشد باید باتجربه تر عمل می‌کردم. نگفتم بچه‌ها ما هنوز برنده نشدیم. در یوونتوس چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد. مطمئن بودم که در آن فصل به فینال می‌رسیدیم.

1101