خبر بد برای میلانی‌ها؛ مصدومیت دنباله‌دار زلاتان و احتمال غیبت برابر یوونتوس

خبر بد برای میلانی‌ها؛ مصدومیت دنباله‌دار زلاتان و احتمال غیبت برابر یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی – اخبار زیادی مبنی بر احتمال دوری از میادین به مدت یک ماه به دلیل مصدومیت برای زلاتان ابراهیموویچ وجود دارد. اگر این مصدومیت جدی باشد طبق گفته متخصصان او یک ماه از فوتبال دور خواهد بود حتی دیدار برابر یووه را هم از دست می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ۳۹ ساله تیم میلان در جریان بازی مقابل ناپولی در سری آ که ۲۲ نوامبر برگزار شد دچار مصدومیت شد و یکی از اهدافش حضور برابر ساسولو در بازی این هفته میلان بود اما به نظر می‌رسد این مصدومیت درمان نیافته و منابع متعدد اطلاع دادند در عضله کف پای او خونریزی وجود دارد. به همین دلیل هم او باید ۱۰ روز دیگر تست‌های جدید بدهد.

گازتا دلو اسپورت در این زمینه با یک متخصص ورزشی گفت و گو کرده و او گفته: خونریزی یعنی در رشته‌های بافت عضلانی پارگی ایجاد شده. اگر خون وجود داشته باشد یعنی چیزی پاره شده. عصله کف پا هم یکی از مهم‌ترین ماهیچه‌ها است که تحت فشار قرار می‌گیرد و برای بهبودی به زمانی نسبتا طولانی در حد ۴ هفته نیاز دارد.

سایت فوتبال ایتالیا در ادامه این گزارش نوشته اگر زلاتان به مشکل مذکور دچار شده باشد دیدار مقابل ساسولو،‌ لاتزیو، بنونتو و حتی دیدار برابر یوونتوس که در تاریخ ۶ ژانویه برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

1101