ادامه درخشش دروازه بان سابق استقلال در تیم فوتبال آلومینیوم

ادامه درخشش دروازه بان سابق استقلال در تیم فوتبال آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سابق استقلال در تیم جدیدش همچنان خوش می‌درخشد و به کلین شیت‎های خود استمرار بخشیده است.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بان خوزستانی و پیشین تیم استقلال تهران که با یک فصل حضور در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و در پایان هفته دوم به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد، با اضافه شدنش به این تیم تحولی در آن ایجاد کرده و حاشیه امنی در درون دروازه آنها به وجود آورده است.

آلومینیوم اراک فصل را خوب شروع نکرد. آنها با ۲ شکست در ابتدای فصل و دریافت ۴ گل در دو بازی نخست خود آغاز بدی داشتند. اما همین تیم از هفته سوم و یک تساوی مقابل مس رفسنجان روند رو به جلوی خودش را شروع کرد و این اولین بازی حسین پورحمیدی در تیم خطیبی بود که با اولین کلین شیت نیز همراه بود.

آلومینیوم از هفته دوم به بعد هیچ شکستی نداشته و دو بار هم پیروز شده است و عملکرد حسین پورحمیدی در چارچوب دروازه این تیم کاملاً چشمگیر است. پورحمیدی در پنج هفته اخیر از دروازه نماینده اراک مراقبت کرده و تنها یک بار در این پنج بازی دروازه‌اش باز شده است و ۴ کلین شیت به ثبت رسانده است تا تیمی که در ۲ بازی نخست خود ۴ گل دریافت کرده بود، حالا در ۵ بازی اخیر تنها یک بار دروازه‌اش باز شده باشد.

شاگردان خطیبی در هفته هفتم میزبان تیم بالای جدولی و مدعی صنعت نفت آبادان بودند و توانستند با یک گل این تیم را شکست داده تا ۹ امتیازی شد و به لطف این امتیازات به رده هفتم جدول صعود کرد که این رتبه‌ای ایده آل برای تیمی به حساب می‌آید که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

7474