امید پرسپولیس به سیامک نعمتی

امید پرسپولیس به سیامک نعمتی

پایگاه خبری فوتبالی- رسیدن به تیم ملی با درخشیدن در یک پست غیرتخصصی، شاهکار بزرگ سیامک نعمتی در لیگ قهرمانان تا رسیدن به فینال این مسابقات بود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان، سیامک یکی از بهترین‌های پرسپولیس بوده است. بازیکنی که در پست غیرتخصصی دفاع راست به اندازه‌ای درخشید که در نهایت به تیم ملی نیز دعوت شد. سیامک یک انتخاب ایده‌آل برای سمت راست خط دفاع به شمار می‌رود اما از آن‌جایی که سیستم تیم یحیی احتمالا برای این بازی عوض خواهد شد، این بازیکن نیز باید آماده بازگشت به پست تخصصی‌اش در خط هافبک باشد.

زننده گل صعود پرسپولیس به اولین فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ باشگاه، در جریان صعود به فینال دوم نیز یکی از بهترین نفرات تیم بود. 

او که دیدار برگشت فینال دو فصل گذشته لیگ قهرمانان را به خاطر محرومیت از دست داده بود و حالا به همه هواداران باشگاه قول داده که آن غیبت بد موقع را با قهرمانی در بهترین موقعیت ممکن جبران کند.

کادرفنی پرسپولیس به قدرت شوتزنی این بازیکن امید ویژه ای دارد و این موضوع به خصوص در بازی های حساس نظیر فینال آسیا می‌تواند گره گشا باشد. حالا سیامک نعمتی در بازی فینال دوباره فرصت درخشش را خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید می تواند غیبت خود در فینال 2018 را با قهرمانی در فینال 2020 جبران کند یا خیر.

7655