اولسان هیوندای؛ تیمی با ویترینی پر از جام

اولسان هیوندای؛ تیمی با ویترینی پر از جام

خبرگزاری فوتبالی- حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تمام افتخاراتی که یک باشگاه فوتبال به آن نیاز دارد در سطح لیگ داخلی کره و آسیا به آن رسیده است.

به گزارش فوتبالی،با وجود آنکه زمان زیادی از تاسیس باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی نمی‌گذرد، اما این باشگاه هر افتخاری را که به آن نیاز داشته، به دست آورده است، از قهرمانی در لیگ کره گرفته تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان هایی است که حریف قرمزها در کلکسیون افتخارات این باشگاه ثبت شده است.

اولسان هیوندای در لیگ کره به قهرمانی جام حذفی و سوپرجام هم رسیده‌ است و کلا جامی نبوده که درو نکرده باشند. تجربه‌ حریف شاگردان یحیی گل محمدی در فینال آسیا در بالابردن جام قهرمانی در آسیا نیز دیگر فاکتوری است که پرسپولیسی‌ها با وجود رسیدن به فینال، آن را به دست نیاورده‌اند. 

یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد این است که از آخرین قهرمانی اولسان در کره زمان زیادی می‌گذرد، برخلاف کره ای ها پرسپولیس که در فصول گذشته در لیگ ایران بی‌رقیب بوده و توانسته چهار بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر برده، اولسان آخرین قهرمانی‌اش در لیگ کره را سال 2005 به دست آورده است. هرچند امسال شرایط برایشان حسابی متفاوت شده و آنها در این فصل در لیگ کره هم در رتبه دوم جدول قرار گرفته‌اند.

7655