تست سیستم VAR برای فینال آسیا

تست سیستم VAR برای فینال آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سیستم کمک داور ویدئویی برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد تست قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، جلسه هماهنگی پیش از نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در حالی برگزار شد که افشین پیروانی و امیر علی حسینی نمایندگان پرسپولیس به صورت آنلاین از هتل در این نشست حضور پیدا کردند.

در این جلسه که با حضور مسوولان دو تیم و تعدادی از مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین مدیر کل این مسابقات برگزار شد، موارد مختلف در مورد این فینال بررسی شد.

تعداد بلیت برای تیم‌ها، جایگاه‌ها، کیفیت و سطح برگزاری دیدار، زمان ورود تیم‌ها، مراسم ابتدایی و انتهای مسابقه، جشن قهرمانی از موارد مطرح شده در این نشست بود. همچنین به فاصله ۳۰ دقیقه قبل از بازی نیز سیستم VAR یا کمک داور ویدیویی تست خواهد شد.

ضمن اینکه شب گذشته(پنجشنبه) در اردوی پرسپولیس، از سوی کادر مدیریتی باشگاه، کارت پستال‌هایی به مناسبت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به اعضای تیم اهدا شد که مورد استقبال بازیکنان و اعضای تیم قرار گرفت. این کارت پستال‌ها با طرح ویژه‌ای از اعضای تیم طراحی شده و متن آن توسط جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رشته تحریر درآمده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (شنبه) به مصاف  اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

6641