کارشناسی داوری صحنه‌های مهم داوری در بازی‌های شب گذشته سری آ

کارشناسی داوری صحنه‌های مهم داوری در بازی‌های شب گذشته سری آ

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته چند دیدار مهم در سری آ ایتالیا برگزار شد که تصمیمات داوری جنجالی داشت. به همین دلیل هم رسانه‌های ایتالیایی به بررسی تصمیمات داوران در دیدارهای مهم پرداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی، در دیدار اینتر مقابل ناپولی به دلیل خطایی که اوسپینا روی دامریان انجام داد، داور بازی یک ضربه پنالتی به سود نرآتزوری اعلام کرد که کویره دلو اسپورت آن را صحیح تشخیص داده. این رسانه اعلام کرده اشکرینیار باید به دلیل خطا روی لوزانو کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. مسئله‌ مهم اینجا بود که ۳ روزنامه ایتالیایی به انتقاد از ماسا (داور بازی) پرداختند که کنترل دیدار را از دست داده است.

در دیدار یوونتوس و آتالانتا هم چند صحنه مشکوک وجود داشت. در این دیدار یک پنالتی برای یووه گرفته شد که رونالدو آن را از دست داد. گازتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت اعلام کردند صحنه مذکور (خاطی هاته‌بوئر روی کیه‌زا) پنالتی نبود اما توتو اسپورت اعلام کرده صحنه به درستی پنالتی اعلام شده است. کوریره اعلام کرده داور بازی دو اشتباه داشته و دی‌رون به دلیل خطای شدید روی کوادرادو و رومرو به دلیل خطایی که روی موراتا انجام داد و شایسته دریافت کارت زرد دوم بود از آتالانتا باید اخراج می‌شدند.

در دیدار میلان مقابل جنوا دنیل اورساتو شب خوبی داشت و طبق گزارش ۳ روزنامه ایتالیایی در صحنه مورد اعتراض میلانی‌ها  مبنی بر خطای پنالتی ماسیلو روی کسیه، داور به درستی پنالتی نگرفت.

1101