گزارش اینستاگرامی فردوسی‌پور برای فینال آسیا

گزارش اینستاگرامی فردوسی‌پور برای فینال آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- عادل فردوسی‌پور فینال لیگ قهرمانان آسیا را به شیوه‌ای متفاوت گزارش خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرآنلاین، چندی پیش بود که شایعه شد عادل فردوسی‌پور به احتمال زیاد گزارشگر بازی فینال آسیا خواهد بود و او را دوباره در قاب شبکه سه خواهیم دید. خبری که البته خیلی زود تکذیب شد تا مشخص شود که هنوز رابطه عادل با مدیران شبکه سه به حالتی برنگشته که او دوباره امکان فعالیت در این شبکه داشته باشد منتهی گویا طرفداران عادل بعد از مدتها می‌توانند صدای گزارشگر محبوبشان را بشوند.

داستان از این قرار است که بعد از منتفی شدن حضور محمدحسین میثاقی در قطر به دلیل صادر نشدن ویزایش، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم جالبی برای دیدار فینال گرفته و از عادل فردوسی‌پور خواسته تا این بازی را برای صفحه فارسی AFC گزارش کند.

البته قرار نیست عادل این مسابقه را به صورت زنده گزارش کند چرا که امکان پخش زنده فینال از طریق صفحه فارسی AFC وجود ندارد و قرار است عادل مسابقه‌ای را گزارش کند که قرار است بخشهایی از آن، بعدا در صفحه فارسی AFC آپلود شود.

روزنامه ایران‌ورزشی در شماره امروزش به این نکته اشاره کرده که این احتمال وجود دارد که عادل برای گزارش این مسابقه به قطر برود و گویا ویزای او هم صادر شده است.

ناراحتی صدا و سیما از دست پرسپولیس؟

روزنامه دولت در گزارشش به موضوع جالبی دیگری هم پرداخته است. اینکه اسم محمدحسین میثاقی به عنوان یکی از اعضای کاروان 60 نفره باشگاه پرسپولیس رد شده بود اما قطر به او و 9 نفر دیگر ویزا نداد. در چنین شرایطی سفر احتمالی عادل به دوحه باعث ناراحتی مدیران شبکه سه از دست باشگاه پرسپولیس شده و آنها تصور کرده‌اند که عادل در لیستی بوده که باشگاه پرسپولیس به AFC داده است. موضوعی که البته صحت نداشته و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که فردوسی‌پور جایی در لیست آنها نداشته است.

1984