پیام رونالدو پس از خراب کردن پنالتی و توقف مقابل آتالانتا

پیام رونالدو پس از خراب کردن پنالتی و توقف مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در هفته‌ی دوازدهم سری آ با نتیجه یک بر یک مقابل آتالانتا متوقف شد. در این بازی آلوارو موراتا یک موقعیت کلیدی را مقابل چشمان رونالدو به شکلی مضحکانه از دست داد. کریستیانو رونالدو هم در نیمه‌ی دوم این دیدار یک ضربه‌ی پنالتی را هدر داد تا بیانکونری‌ها نتوانند سه امتیاز را بگیرند. رونالدو پس از توقف یوونتوس مقابل آتالانتا و از دست دادن پنالتی، در شبکه‌های اجتماعی پیامی فرستاد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با قراردادن این تصویر از خود و پس از آن عکسی تیمی از یوونتوس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"این نتیجه، آن چیزی نبود که ما می‌خواستیم، اما اکنون زمان آن است که به خوبی ریکاوری کنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم!"

کریستیانو رونالدو هر چهار گل آخر خود را از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسانده است و همین مسئله باعث شده است تا کاربران شبکه‌های اجتماعی دوباره اصطلاح "پنالدو" را که هواداران رقبای کریستیانو رونالدو از آن برای طعنه زدن به فوق ستاره‌ی پرتغالی استفاده می‌کنند، داغ کنند.

رونالدو در بازی مقابل آتالانتا پنالتی خود را از دست داد و این مسئله روی نبردن یووه تاثیر گذار بود. در هر صورت باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو و بانوی پیر در ادامه‌ی مسیر به چه شکل خواهد بود.

1470