عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک موراتا مقابل چشمان رونالدو

عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک موراتا مقابل چشمان رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه اول دیدار یوونتوس و آتالانتا در چهارچوب رقابت‌های هفته‌ی دوازدهم سری آ، آلوارو موراتا روی یک صحنه که کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشت، به شکل مضحکی دروازه خالی را با حرکتی نمایشی به بیرون زد. حرکت موراتا در آن لحظه عجیب به نظر می‌رسید.

به گزارش فوتبالی، روی یک موقعیت حساس که موراتا به کریستیانو رونالدو پاس داد، ستاره پرتغالی در حال تک به تک شدن با گولینی، دروازه‌بان آتالانتا بود، اما ضربه‌ی رونالدو ناقص بود و مدافع آتالانتا توپ را دفع کرد و توپ در مقابل آلوارو موراتا قرار گرفت و دروازه برای او خالی بود اما موراتا که به حالتی پشت به دروازه قرار داشت می‌خواست با حرکتی نمایشی و پشت پا دروازه را باز کند که در این امر ناکام ماند و توپ به آرامی به بیرون رفت. کریستیانو رونالدو که شاهد این صحنه بود، واکنشی به این قضیه نشان نداد چرا که خودِ او نتوانسته بود روی پاس موراتا ضربه‌ی جالبی را به توپ وارد کند.

به نظر می‌رسد که آلوارو موراتا روی این صحنه، حریف را دست‌کم گرفته بود و می‌خواست با حرکتی نمایشی دروازه‌ی خالی را باز کند اما در انجام این کار ناکام ماند. آلوارو موراتا در تابستان گذشته از اتلتیکو مادرید به یوونتوس آمده است.

1470