آیا استقلال همچنان مشکل لباس زمستانی دارد؟ عکس‌ها که این را می گویند!

آیا استقلال همچنان مشکل لباس زمستانی دارد؟ عکس‌ها که این را می گویند!

خبرگزاری فوتبالی- استقلال چندی پیش قراردادش را با شرکت (آل اشپورت) تامین کننده البسه این تیم را فسخ کرد و حالا بعد از توافق با شرکت (های وب) اسپانسر جدید باشگاه، تامین البسه تیم بر عهده این اسپانسر قرار گرفته است و آنها از چند برند داخلی برای آبی های پایتخت لباس تمرین و بازی فراهم می کنند.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش و بعد از فسخ قرارداد یکطرفه باشگاه استقلال با شرکت آل اشپورت وحید جعفری نماینده این شرکت در گفت و گو با فوتبالی گفت:« موضوعی که خیلی مهم است و باشگاه هم حتما اطلاع دارد این است که ضرر و زیانی که باشگاه به خاطر یک طرفه فسخ کردن قرارداد باید متحمل شود، رقمی خیلی بیشتر از این ها دارد. بندی در قرارداد هست که واضح می گوید که اگر به هر دلیلی که محکمه پسند نباشد، این قرارداد از طرف باشگاه یک طرفه فسخ شود، یعنی اتفاقی که الان شاهدش هستیم، چه ضرر و زیان هایی را باشگاه باید پرداخت کند. این مبلغ می تواند مبلغ خیلی بالایی باشد که متاسفانه به این موضوع توجه نشد و این جریمه هم بر باشگاه تحمیل خواهد شد.»


باشگاه استقلال هم در واکنش به مشکلات پیش آمده با انتشار بیانیه ای نوشت: «در خصوص اظهارات آقای جعفری به عنوان نماینده شرکت آل‌ا‌شپرت در خصوص علت ادامه نیافتن همکاری باشگاه استقلال با شرکت زربافان اقلیم تجارت، باشگاه استقلال نکات زیر راجهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌‌دارد:

- قرارداد باشگاه استقلال با شرکت زربافان اقلیم تجارت در پایان تیر سال جاری به پایان رسیده است.

- بعد از پایان قرارداد، مکاتباتی جهت  اصلاح عملکرد، شفاف شدن تعهدات مالی طرفین و نحوه تمدید قرارداد انجام شد، حتی تفاهم نامه‌ایی تنظیم تا طرفین ظرف مدت سه ماه نسبت به انعقاد قرارداد جدید اقدام کنند ولی به دلیل اینکه مدیرعامل این شرکت در ایران نبود و فرد معرفی شده به باشگاه استقلال به لحاظ حقوقی اختیار عقد قرارداد را هم نداشت، در نهایت موضوع موکول به حضور مدیرعامل شد که متاسفانه باوجود حضور ایشان در ایران، حاضر به انعقاد قرارداد نشد و نتیجه‌ای حاصل نشد.

- در همین راستا به دلیل شروع مسابقات و عدم همکاری آن شرکت پیگیری موضوع از شرکت‌های دیگر پس از پایان مهلت سه ماهه مقرر شده آغاز شد.

- بر اين اساس، مغايرت در فاکتورهای اعلامی نماینده آل‌اشپرت با آنچه که در انباری باشگاه استقلال ثبت شده، و مطالبه مبلغ  ۷۰۰ میلیون توماني بابت همان فاکتورها جهت ادامه و تمدید قرارداد و پاره‌ای تعهدات عمل نشده از سوی آن شرکت، باعث توقف همکاری استقلال و شرکت مذکور شد.»

اما نکته روشن بعد از قطع همکاری استقلال با شرکت آل اشپورت این است که استقلالی ها همچنان مشکل تهیه البسه دارند و هدف ما در این گزارش تخریب شرکت های تولید کننده البسه داخلی نیست و بر کسی پوشید نیست که برند های داخلی و خارجی بدون شک هم تولید با کیفیت بالا دارند هم تولیداتی با کیفیت پایین تر. اینکه استقلالی ها بعد از ورود به فصل پاییز و سرد شدن هوا همچنان با مشکل لباس تمرین مواجه هستند موضوعی است که باشگاه استقلال آن را تکذیب می کند اما گزارش های تصویری از تمرینات استقلال و بازی های این تیم نشان می دهد البسه ای که مناسب فصل سرما باشد آنطور که باید در اختیار بازیکنان و اعضای تیم استقلال قرار نگرفته است.

بازی با شهر خودرو که روز یکشنبه در هوای برفی و بسیار سرد شهر مشهد برگزار شد به دلیل در اختیار نبودن کاپشن به تعداد تمام بازیکنان مشکلاتی را ایجاد کرده بود و بازیکنان نیمکت نشین بعد از اینکه بازیکنان اصلی وارد زمین شدند کاپشن آنها را پوشیدند. هر چند همان کاپشن ها هم ظاهرا و آنطور که در تصاویر مشخص است مناسب بازیکنان فوتبال نیست که باید حداقل90دقیقه در سرمای شدید روی سکو بنشینند. در این عکس که برای شما از سایت باشگاه استقلال انتخاب کرده ایم بازیکنان لباس یکسان و همشکل ندارند. برخی بازیکنان کاپشن، برخی دیگر هم با بادگیر های نازک شمعی که مناسب تمرین و هوای بارانی است و تعدادی از بازیکنان با پیراهن آستین بلندی که در تمرین می پوشند روی سکو حضور دارند.



موضوع دیگری که این روزها در تمرین استقلال کاملا قابل مشاهده است استفاده نکردن استقلالی ها در تمرینات از لباس همشکل و مناسب برای فصل سرماست. در عکسی که بازهم از سایت باشگاه استقلال برای شما انتخاب کرده ایم کاملا مشخص است بازیکنان این تیم از چند نوع لباس استفاده می کنند و برخی از آنها شلوار یا لباس زمستانی ندارند البته در مورد این موضوع احتمال دارد پیش خودتان بگویید که شاید بازیکنان به صورت یکسان لباس تمرین دارند و با نظر خودشان با لباسی که راحت هستند تمرین می کنند اما آنطور که مشخص است لباس تمرین به اندازه کافی هم میان بازیکنان و اعضای تیم تقسیم نشده است. 

9697