دروازه‌بان سابق استقلال مانع صدرنشینی صنعت نفت می‌شود؟

دروازه‌بان سابق استقلال مانع صدرنشینی صنعت نفت می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- دو تیم آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان فردا از ساعت 15 به مصاف یکدیگر می روند و این دیدار برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، آلومینیوم اراک بعد از آنکه در دو بازی ابتدایی دو شکست را تجربه کرد در 4 بازی آخر خود 3تساوی و یک پیروزی را به نام خود ثبت کرد و حالا با کسب6 امتیاز از 6 بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و در بازی خانگی برابر صنعت نفت به فکر کسب امتیاز خواهد بود.

اما صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی هفته گذشته برابر گل گهر سیرجان به صدر جدول لیگ بیستم هم رسید اما بعد از پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو و تفاضل گل بهتر آبی ها پایتخت، آنها  حالا در رتبه دوم ایستاده اند و در این بازی برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شود تا از کورس بالای جدول جا نماند.

شاگردان سیروس پورموسوی در صنعت نفت آبادان برای کسب سه امتیاز و پس گرفتن صدر جدول از استقلال نیاز به پیروزی با تعداد گل بالا دارند تا در صورت پیروزی روز جمعه استقلال برابر ذوب آهن بازهم با احتساب تفاضل گل صدر جدول را از دست ندهند اما برای رسیدن به این مهم باید از سد حسین پورحمیدی دروازه بان سابق استقلال و فعلی آلومینیوم اراک بگذرند. پورحمیدی ابتدای لیگ بیستم به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در 4 بازی که به میدان رفته 3 کلین شیت داشته است. 

9697