عکس/ حاشیه جدید بالوتلی؛ رانندگی در نیمه شب با موزیک رپ!

عکس/ حاشیه جدید بالوتلی؛ رانندگی در نیمه شب با موزیک رپ!

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که حاشیه‌سازی های ماریو بالوتلی تمام شدنی نیست. او در تمام دوران فوتبال خود انواع و اقسام حاشیه ها را داشته است و کار های مختلفی انجام داده که از نظر ورزشی فاقد ارزش بوده‌اند و صرفا حاشیه بوده و به وجهه‌ی حرفه‌ای او آسیب رسانده‌اند. بسیاری از افت هایی که ماریو بالوتلی در دوران حرفه‌ای خود تجربه کرده به خاطر حواشی زیادی بوده که پیرامون او وجود داشته است.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی که به تازگی به تیمی در سری بی ایتالیا پیوسته است، در جدیدترین حاشیه سازی خود در ساعات نیمه شب که بازیکنان حرفه‌ای برای حفظ سلامت بدن و آمادگی جسمانی خود باید خواب باشند، به رانندگی در جاده به همراه گوش دادن به موزیک رپ مشغول شده است. قضیه‌ای که نشان می‌دهد این بازیکن قرار نیست به این زودی ها دست از این رفتار خود بردارد.

بالوتلی فصل گذشته را در برشا توپ می‌زد و در این تیم عملکرد ضعیفی داشت و به همراه این تیم از سری آ ایتالیا به سری بی سقوط کرد و پس از آن بدون تیم ماند تا اینکه یکی دیگر از تیم های سری بی ایتالیا به نام مونزا که مالکیت آن را سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان، بر عهده دارد، او را به خدمت گرفت.

1470