تنها بازیکن ایتالیایی تاریخ که قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است

تنها بازیکن ایتالیایی تاریخ که قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است

پایگاه خبری فوتبالی - یک نکته جالب درباره ماریو بالوتلی وجود دارد و آن هم این است که این مهاجم ایتالیایی، تنها بازیکن ایتالیایی تاریخ فوتبال است که در رقابت های لیگ برتر انگلیس به قهرمانی رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، ماریو بالوتلی که در حال حاضر 33 سال سن دارد، در طول دوران حرفه ای خود یک بازیکن بسیار پر حاشیه بوده است به طوری که کنترل کردن او همواره دشوار بوده است و او همیشه برای تیم های خود حاشیه سازی می کرده است. شاید اگر ماریو بالوتلی حاشیه های کمتری داشت، می توانست یک بازیکن بسیار موفق تر باشد.

ماریو بالوتلی در فصل 2011/12 در حالی که در منچسترسیتی توپ می زد، توانست قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. در آن زمان روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی بود. بالوتلی با آن قهرمانی تبدیل به تنها بازیکن ایتالیایی تاریخ شده است که قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.

به عنوان سرمربی، کسانی مثل روبرتو مانچینی، کلودیو رانیری و آنتونیو کونته از کشور ایتالیا قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده اند اما به عنوان بازیکن کسی به جز بالوتلی از ایتالیا نتوانسته است این کار را انجام بدهد.

1470