آزادی موقت مهاجم آژاکس که به چاقوکشی متهم شده بود

آزادی موقت مهاجم آژاکس که به چاقوکشی متهم شده بود

خبرگزاری فوتبالی - کوئینسی پرومس ، مهاجم آژاکس یکشنبه گذشته به اتهام چاقوکشی در ماه ژولای توسط پلیس بازداشت شده بود و پس از دو شب حضور در پاسگاه پلیس، آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، دادستانی هنلد اعلام کرده است که در حال حاضر دلیلی برای طولانی شدن بازداشت وی وجود ندارد هر چند که تحقیقات در جریان خواهد بود. پرومس 28 ساله که سابقه حضور در سویا را دارد، گفته می شود که به یک فرد با چاقو ضربه زده است. این اتفاق در حین یک مراسم خانوادگی در ویلایی متعلق به پرومس در منطقه ابکوده در 14 کیلومتری آمستردام رخ داده است. بازیکن سابق سویا پس از درگیری لفظی شدید با یک چاقو به قربانی ضربه زده و به شدت او را مجروح کرده است.

برخی از حاضران در جشن بین پرومس و شاکی مداخله جویی کرده اند تا مانع از آن شوند که این درگیری شدیدتر شود. قربانی یکی از اقوام پرومس بوده است که این بازیکن را به سرقت از یکی از اعضای خانواده متهم کرده بود و از ناحیه پایین زانو دچار مجروحیت شده است. این بازیکن و قربانی در ابتدا به توافق رسیدند تا با پرداخت غرامت، به صورت صلح آمیز این ماجرا را فیصله بخشند اما این اتفاق باعث شد تا قربانی از شغل خود اخراج شود. در نهایت پلیس یک ماه پیش تصمیم گرفت که به این ماجرا ورود کند چرا که این جرم، شدید تلقی شد و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. بر اساس قوانین هلند، این بازیکن ممکن است که به چهار سال حبس محکوم شود. آژاکس در حال حاضر واکنشی به این مسئله نداشته است. پرومس 40 بازی در تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد و شنبه گذشته نیز در مقابل زووله گلزنی کرده بود.

4125