آیا رشید مظاهری در استقلال بهتر از تراکتور خواهد بود؟

آیا رشید مظاهری در استقلال بهتر از تراکتور خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبالی- سنگربان جدید  استقلال در 4 بازی اخیر استقلال عملکرد خوبی داشته و در 4 بازی فقط یک گل دریافت کرده و در سه بازی کلین شیت داشته است.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری در چند سال اخیر جزو یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران بوده است و با حضور در استقلال توانسته عملکرد خوبی در بازی های ابتدایی به نام خود ثبت کند.

محمود فکری در دو بازی ابتدایی لیگ بیستم سید حسین حسینی را درون دروازه استقلال قرار داد و بعد از شکست 2-1 برابر فولاد خوزستان، مظاهری را در چهار بازی برابر ماشین سازی، پیکان، صنعت نفت آبادان و شهرخودرو به میدان فرستاده و این دروازه بان توانسته درخشش خوبی در این 4 بازی داشته باشد.

مظاهری سال گذشته در تراکتور هم شروع خوبی داشت و بازی های خوبی از او در هفته های ابتدایی دیدیم که بازی برابر پرسپولیس در تبریز که با نتیجه یک – صفر به سود تراکتور به پایان رسید یکی از آنها بود. دروازه بان فعلی استقلال سال گذشته موفق شد در 28 بازی 14 کلین شیت داشته باشد و البته 14 گل دریافت کرد.

رشید با این آمار بعد از پیام نیازمند و شهاب گردان در رده سوم بهترین دروازه بان های لیگ نوزدهم ایستاد. باید دید مظاهری آیا می تواند در استقلال روند رو به رشد خود را حفظ کند و آمار بهتری نسبت به دوران حضورش در تراکتور ثبت کند یا نه.

9697