علی فیروزی: همدلی در نفت آبادان مثل دهه ۷۰ فوتبال است

علی فیروزی: همدلی در نفت آبادان مثل دهه ۷۰ فوتبال است

خبرگزاری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: یکی از فاکتورهایی که باعث شده، نفت‌ آبادان علی‌رغم دیر بسته شدن، باز نشدن به موقع پنجره نقل و انتقالات و بودجه کم، بتواند این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند، اتحاد و همدلی است که شاید خود من که سال‌ها است در این فوتبال حضور دارم، این همدلی را فقط در دهه ۷۰ می‌دیدم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، علی فیروزی اظهارکرد: یکی از فاکتورهایی که باعث شده نفت‌ آبادان علی‌رغم دیر بسته شدن، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بودجه کم، بتواند این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند، اتحاد و همدلی است که کادرفنی در تیم ایجاد کرده است. اتفاقی که شاید خود من که سال‌ها است در این فوتبال حضور دارم، فقط در دهه ۷۰ آن را می‌دیدم. دهه‌ای که رفاقت و دوستی در تیم، بالاتر از تاکتیک و جبران خیلی از نداشته‌ها و کمبودها بود. اکنون نیز در نفت آبادان شاهد این موضوع هستیم.

وی بیان کرد: به نظر من همدلی که بین باشگاه، کادرفنی و بازیکنان و تمام عوامل تیم فوتبال نفت آبادان وجود دارد، توانسته در این مدت زمان کوتاه، شکل خوبی به تیم صنعت نفت بدهد. هرچند که ابتدای راه هستیم و مطمئنا فراز و نشیب نیز وجود خواهد داشت و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد. در هر صورت، حالا حالاها کار داریم و نگاه‌مان اصلا به جدول و جایگاه فعلی‌مان نیست و باید تلاش کنیم که خوب بودن‌مان را حفظ کنیم و همین روند را ادامه دهیم.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به فشردگی مسابقات نیز گفت: همین‌ که نمی‌توانیم تمرین کنیم و تنها باید ریکاوری کنیم برای بازیکنان اذیت‌کننده است و درصد آسیب‌دیدگی بازیکنان را هم بیشتر می‌کند. شاید فشردگی مسابقات، مشکل برنامه‌ریزی فدراسیون و سازمان لیگ را حل کند اما به ضرر فوتبال است و فوتبال قشنگی را شاهد نخواهیم بود. همان طور که می‌بینیم لیگِ کم گل و همراه با افتی داریم. این نیز در مجموع به ضرر تیم‌ملی و نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

وی در ادامه نیز بیان کرد: در شرایط فعلی باتوجه به نتایج نفت آبادان، انتظارات مردم نیز بالا رفته و درخواستم از هواداران این است که همچنان از نفت و کادرفنی تیم حمایت کنند البته هواداران باید شرایط تیم را که دیرتر از سایر تیم‌ها بسته شد را هم درک کنند. واقعا کادرفنی تیم، همه کاری برای بهتر شدن روند تیم انجام می‌دهد.

فیروزی درباره عملکرد خوب طالب ریکانی نیز گفت: زمانی که در تیم‌ملی و تیم صنعت نفت‌آبادان بازی می‌کردم، شماره ۱۰ را می‌پوشیدم و خوشحالم اکنون نیز شماره ۱۰ نفت آبادان به تن بازیکن توانمندی چون طالب ریکانی است. طالب، یک بازیکن بزرگ است و همه به او احترام می‌گذارند. ریکانی به عنوان کاپیتان، جایگاه ویژه‌ای دارد و همه او را پذیرفته‌اند و این نیز بسیار مهم است. همین موضوع هم در بهتر و متفاوت شدن عملکرد او نسبت به فصل‌های گذشته تاثیر بسیاری داشته است. ریکانی، هم در امر گلزنی موفق بوده و هم بازیکنان جوان و باتجربه تیم را به خوبی در بازی حمایت می‌کند.

وی عنوان کرد: اکنون تمام بازیکنان ما جایگاه خوبی در تیم پیدا کرده‌اند و در مجموع نیز نفت به شخصیت تیمی خوبی دست پیدا کرده است. از همه مهم‌تر این‌که، نظم و انضباط تیمی خوبی در تیم ایجاد شده که این نیز از جمله عوامل تاثیرگذار در روند خوب هفته‌های اخیر تیم نفت است.

6641