سرپرست صنعت نفت آبادان: داور سه پنالتی ما را در بازی با پیکان نگرفت

سرپرست صنعت نفت آبادان: داور سه پنالتی ما را در بازی با پیکان نگرفت

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تماشاگران آبادانی از اعلام نشدن سه پنالتی به سود تیم ما در بازی با پیکان ناراحت و عصبانی بودند.

به گزارش وبسایت فوتبالی، مهران فرقانی بعد از مراسم قرعه‌کشی یک هشتم جام حذفی، در مورد بازی نیمه تمام و جنجالی پیکان و نفت آبادان گفت: اتفاقات رخ داده در این بازی را به هیچ عنوان تأیید نمی‌کنیم، اما واقعیت این است که داور عامل این تنش‌ها بود، به تأیید کارشناسان، داور دو سه پنالتی تیم ما را نگرفت و همین مسئله باعث رخ دادن آن اتفاقات شد. 

وی افزود: از کمیته داوران خواهش می‌کنم که از داوران باتجربه‌تر برای ما استفاده کند. در بازی پیکان و نفت آبادان، پیکان در جام حذفی حذف شده بود و ما هم در لیگ برتر نیاز به امتیاز داشتیم، بهتر بود در این مسابقه داوری را انتخاب کنند که سه هفته استراحت نداشته باشد، باید از داوران باتجربه‌تری استفاده شود. در آبادان ما فصل گذشته مقابل استقلال شکست خوردیم و حتی پنالتی تیم ما گرفته نشد اما اتفاقی رخ نداد، یا در بازی با تراکتورسازی هم بیژن حیدری داور ما بود و هیچ اتفاقی در آبادان رخ نداد. 

وی در مورد اینکه چه زمانی رأی کمیته انضباطی در مورد بازی پیکان و نفت آبادان صادر می‌شود، گفت: هنوز به ما در این مورد اطلاعی داده نشده است.