دستگیری مهاجم آژاکس به اتهام چاقوکشی!

دستگیری مهاجم آژاکس به اتهام چاقوکشی!

خبرگزاری فوتبالی – کوئینسی پرومس، مهاجم تیم آژاکس به دلیل اتهام چاقو کشی و استفاده از سلاح سرد وسط پلیس دستگیر شد و باید امروز منتظر حکم قاضی که تعیین کننده آزادی موقت اوست باشد. این خبر را نشریه تلگراف هلند منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم ۲۸ ساله هلندی امروز صبح به دلیل رخ دادن حادثه‌ای در ماه جولای در ابکود در حومه آمستردام دستگیر شد. پرومس مظنون به حمله و ایجاد جراحت فیزیکی به وسیله چاقو است. این اتهام ممکن است با ۴ سال زندان جریمه شود اگر پرومس مقصر باشد. قاضی دادگاه قرار است امروز در این رابطه تصمیم بگیرد که مظنون (پرومس) به زندان برود یا خیر.

در گزارشی که در رابطه با این حادثه منتشر شده آمده است که پرومس یکی از اعضای خانواده را در جریان یک نزاع خانوادگی با چاقو مورد جراحت قرار داده و به همین دلیل هم امروز دستگیر شده است. یلمر گریدز، افسر مربوط مجبور شده انکار کند که تاخیر در بازداشت پرومس به دلیل وشعصیت ان بازیکن بوده است. او در رابطه با تاخیر در  دستگیری گفته: ما خبر رخ دادن این حادثه را یک ماه پیش شنیدیم. تحقیقات‌مان را پس از دریافت شواهد آغاز کردیم که این تحقیقات به دستگیری امروز منجر شد.

1101