سیمئونه: زیدان یک بازیکن برنده بوده و حالا یک مربی برنده است

سیمئونه: زیدان یک بازیکن برنده بوده و حالا یک مربی برنده است

خبرگزاری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در مورد دربی شنبه مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه در پاسخ به این نکته که زیدان گفته اتلتیکو مدعی قهرمانی لالیگاست، بیان کرد:" معمولا در مورد صحبت های همکارانم نظری نمی دهم. هر کسی نظر  خودش را دارد و به تمامی نظرات مثبت یا منفی احترام می گذارم. بازی زیبایی است و هر دو تیم بازیکنان بسیار خوبی دارند. رئال مادرید سالهای زیادی است که در بالاترین سطح رقابت قرار دارد. بازیکنانشان را تحسین می کنم. سعی می کنیم که به حریف ضربه بزنیم و بازی زیبایی در پیش خواهد بود."

وی در مورد زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید هم صحبت کرد:" ترجیح می دهم که بازیکنانی که با او کار کردند در موردش نظر بدهم. نظر دادن از بیرون سخت است اما با آرامش حرکت می کنیم. او یک بازیکن برنده بوده و حالا یک مربی برنده است و شایسته تحسین است."

مربی آرژانتینی در مورد این که لوئیز سوارز در هفته های اخیر شرایط خوبی نداشته هم بیان کرد:" هر کسی ممکن است که دوره های متفاوتی را پشت سر بگذارد. فراموش نکرده ایم که به کرونا مبتلا بوده است. آخرین بازی او مقابل اکوادور بود و 20 روز است که بازی نکرده است.  طبیعی است که به زمان نیاز دارد تا به بهترین سطح برسد. بازیکن ارزشمندی است. خون گلزنی در رگ هایش است. امیدواریم که در زمانی که درون زمین است، بتواند بهترین نمایش خود را داشته باشد و بدرخشد."

وسیمئونه در مورد روند رئال مادرید در بازیهای اخیر گفت:" در مقابل سویا بازی خوبی داشتند و از نظر دفاعی منسجم ظاهر شدند. از سویی از سرعت وینیسیوس، رودریگو گوئس و لوکاس هم استفاده کردند. سبک بازی آسنسیو متفاوت است."

4125