سوال روز/ فرشید اسماعیلی از استقلال کنار گذاشته می‌شود؟/ شماره 8 علیه سرپرست‌ها

سوال روز/ فرشید اسماعیلی از استقلال کنار گذاشته می‌شود؟/ شماره 8 علیه سرپرست‌ها

خبرگزاری فوتبالی- محمود فکری سرمربی استقلال چند ماه پیش در جلسه معارفه اش به عنوان سرمربی آبی ها در جمع خبرنگاران اعلام کرد مسایل انضباطی خط قرمز اوست.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چند فصل اخیر مشکلات زیادی داشته است و یکی از اصلی ترین مشکلات آبی ها بی انضباطی بازیکنان و کنار گذاشته شدن برخی از آنها از سوی مربیان چند فصل اخیر بوده است و مبارزه با بازیکن سالاری در این تیم یکی از دغدغه های اصلی بوده است.
 
وینفرد شفر، فرهاد مجیدی، آندره آ استراماچونی و حالا محمود فکری مربیانی بوده اند که در این چند فصل، بازیکنانی همچون مهدی قایدی، طارق همام، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی پور و... را از تمرین و تیم کنار گذاشته اند و البته برخی از آنها از تیم جدا و برخی هم بخشیده شدند.

روز گذشته خبرگزاری فارس نوشت:« فرشید اسماعیلی بعد از اتمام تمرین به دلیل نامشخص بودن بندهایی از قراردادش که مورد تائید باشگاه نیست (قرارداد با اسماعیلی توسط سعادتمند امضا شد) به مددی اعتراض کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هافبک استقلال با عصبانیت به سرپرست باشگاه معترض شد و این موضوع در حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رخ داد.» به همین دلیل محمود فکری اسماعیلی را از حضور در تمرینات منع کرد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال هم امروز نوشت:" بعد از اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال، فرشید اسماعیلی از سوی کادر فنی در اختیار کمیته باشگاه استقلال قرار گرفت. این اتفاق منجر به گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص روز برگزاری جلسه کمیته انضباطی این بازیکن شده که این باشگاه به این وسیله اعلام می‌کند زمان‌ اعلام شده جهت برگزاری جلسه کمیته انضباطی این بازیکن صحیح نیست و باشگاه استقلال از طریق رسانه‌های رسمی خود، در این‌باره اطلاع‌رسانی می‌کند."

 اسماعیلی هم امروز با انتشار یک پیام در صفحه شخصی اش این موضوع را تایید کرد و اعلام کرد با دستور فکری در تمرین شرکت نکرده است.
واکنش روز گذشته اسماعیلی نسبت به مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال ممکن است پیامد های زیادی برای این بازیکن داشته باشد و حتی ممکن است او از سوی فکری از تیم کنار گذاشته شود که مسایل انضباطی را در اولویت کارش قرار داده است.

 اسماعیلی در سال 1397 هم در تمرین به امیرحسین فتحی سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال که بعد از چندی مدیرعامل استقلال شد هم اعتراض کرد و از تمرین اخراج شده بود.

باید دید فکری و مدیران باشگاه استقلال چه تصمیمی را در مورد اسماعیلی خواهند گرفت.

9697