آقای خاص کشتی در انتظار قهرمانی پرسپولیس

آقای خاص کشتی در انتظار قهرمانی پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در آخرین صحبت های خود می گوید آرزو دارم پرسپولیس با مربی ایرانی قهرمان آسیا شود.

به گزارش فوتبالی،  محمد بنا، آقای خاص کشتی ایران علاقه خاصی به فوتبال و تیم پرسپولیس دارد. او درخصوص حضور پرسپولیس در فینال آسیا این گونه صحبت کرد: "موضوع حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ،تنها به این تیم اختصاص ندارد و این یک بحث ملی است و باید همه کنار هم باشیم و با حمایت از پرسپولیس مقدمات قهرمانی این تیم را فراهم کنیم، از قهرمانی تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سال‌ها می‌گذرد البته در این سال‌ها چند تیم مثل همان پرسپولیس داشتیم که تا فینال رفت اما قهرمان نشد"

محمد بنا که در زمان حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران همواره یکی از منتقدان رفتار او بود همواره در صحبت های خود اعلام کرده است که به هر اندازه که به مربیان خارجی مانند کی روش و .. زمان دادیم و برای آنها هزینه کردیم باید این امکانات و هزینه ها را هم برای مربی ایرانی انجام داد تا با فراهم شدن بستر مناسب ثمره آن را ببینیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در بخش دیگری از صحبت های خود می گوید: "نمی شود گفت که برگزاری مسابقات ورزشی در این روزهای کرونایی ناشدنی است همان‌طور که می‌بینید با وجود ابتلای بازیکنان ذوب آهن اصفهان مسابقات فوتبال در حال برگزاری است و باید از مسئولان برگزاری مسابقات تشکر کرد که با وجود این شرایط ویژه مسابقات ورزشی را برگزار می‌کنند و نمی‌گذارند که چرخ ورزش از حرکت بایستد،البته کیفیت برگزاری مسابقات همانند سال‌های گذشته نیست اما به هر حال برگزاری مسابقات ورزشی اتفاق خوبی است و باید ادامه داشته باشد"

محمد بنا در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده فوتبال ایران گفت: "بحث حضور یک تیم ایرانی در فینال، بحث ملی است و اگر استقلال هم در فینال بازی می‌کرد من بازی این تیم را تماشا می‌کردم و به تشویق این تیم می‌پرداختم. اما به هر حال آرزوی من این است که پرسپولیس با یک مربی ایرانی قهرمان آسیا شود و این اتفاق بسیار بزرگی است ،چرا که کیفیت بالای مربیان ایرانی را نشان می‌دهد. قهرمان شدن یک تیم ایرانی در مسابقاتی که سال هاست در آن به‌ عنوانی دست نیافته‌ایم، اتفاقی خوشایند است و امیدوارم که این موضوع محقق شود و مردم در این شرایط سخت از این قهرمانی خوشحال شوند"

7655