سوال روز/ کمیته فنی استقلال می‌تواند به فکری کمک کند؟

سوال روز/ کمیته فنی استقلال می‌تواند به فکری کمک کند؟

خبرگزاری فوتبالی- روز27 آبان بود که با اعلام احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال علی جباری، نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال منصوب شدند.

به گزارش فوتبالی، اما تا امروز تشکیل این کمیته تاثیر چندانی در روند نتیجه گیری استقلال در لیگ برتر نداشته است و به اعتقادی برخی استقلال مدل محمود فکری فوتبال زیبایی را به نمایش نمی گذارد.

بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گویی که داشته است گفته:« اصلاً عضو کمیته فنی نیستم. نه تنها من بلکه سایر افرادی هم که نام‌شان در رسانه‌ها به عنوان عضو کمیته فنی اعلام شد نه حکمی گرفتند، نه جلسه‌ای گذاشتند.»

بعد صحبت های فریبا حالا برخی از پیشکسوتان استقلال از بی توجهی کادر فنی و مدیران باشگاه به اعضای کمیته فنی انتقاد کردند و حالا گمانه زنی های زیادی در مورد پر رنگ شدن نقش اعضای کمیته فنی استقلال می شود تا آبی های پایتخت در روند امتیاز گیری موفق تر عمل کنند. باید دید فکری با اعضای کمیته فنی تامل کافی را خواهد داشت تا استقلال شرایط فنی بهتری پیدا کند یا نه.

9697