میزبانی استقلال ملاثانی در نیم‌فصل دوم در خانه / نظارت دقیق نمایندگان بر حوزه ورزش

میزبانی استقلال ملاثانی در نیم‌فصل دوم در خانه / نظارت دقیق نمایندگان بر حوزه ورزش

خبرگزاری فوتبالی- نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از تجهیز ورزشگاه ملاثانی و آمادگی آن برای میزبانی از دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی در نیم‌فصل دوم لیگ یک فوتبال کشور خبر داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سیدکریم حسینی در خصوص بازدید از ورزشگاه ملاثانی به همراه مجتبی یوسفی، دیگر نماینده مردم اهواز و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت بررسی و رفع نواقص ورزشگاه شهدای ملاثانی و میزبانی این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ یک در شهر ملاثانی، اظهارکرد: تمام نمایندگان خوزستان در مجلس، دغدغه ورزش را دارند و مجمع نمایندگان خوزستان به فکر حل مشکلات ورزش است زیرا خوزستان، استانی توانمند در ورزش کشور است و می‌تواند در بسیاری از رشته‌ها ادعای قهرمانی داشته باشد.

وی درخصوص قول همکاری جهت آماده‌سازی ورزشگاه ملاثانی برای میزبانی از حریفان در نیم‌فصل دوم لیگ یک فوتبال کشور، گفت: با توجه به ضرورت میزبانی استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و به منظور موفقیت این تیم مردمی و خصوصی، بازدیدی از ورزشگاه ملاثانی شد و قرار بر این است که بحث ورزشگاه ملاثانی مورد توجه قرار بگیرد و طی صحبت‌هایی که در همین زمینه با مدیرکل ورزش داشتیم، مقرر شد که مشکلات ورزشگاه از جمله نورافکن و روشنایی و رختکن‌ها حل شود که امیدوارم طبق وعده‌ای که از سوی اداره‌کل ورزش داده شد، پیش از آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک، این مشکل برطرف شود. همه می‌دانند که استقلال برای شهر باوی، فراتر از فوتبال است. حق مسلم هر تیم شهرستانی است که در خانه خود پذیرای حریفان باشد و استقلال ملاثانی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

عضو خوزستانی فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجمع نمایندگان خوزستان به فکر حل مشکلات ورزش است زیرا خوزستان، استانی توانمند در ورزش کشور است و واقعا می‌تواند در بسیاری از رشته‌ها ادعای قهرمانی داشته باشد. اگر به گذشته ورزش کشور دقت کنید، می‌بینید که تعداد زیادی از ملی‌پوشان، خوزستانی بودند که این مهم امروز کمرنگ شده است. امیدوارم با برنامه ریزی که در مجمع نمایندگان خواهیم داشت، خوزستان مانند گذشته در کشور حرف اول را بزند.

وی عنوان کرد: جوانان شایسته استقلال ملاثانی باید بدانند اول راه هستند و من نیز با تمام وجود در وزارت ورزش از حق استقلال ملاثانی دفاع می‌کنم تا این تیم آینده خوبی داشته باشد و در لیگ یک دچار مشکل نشود و بتواند با دغدغه کمتر در این رقابت‌ها شرکت کند. امکانات ورزشی شهرستان باوی باید ارتقا و استادیوم آن شرایط بهتری پیدا کند تا تیم از این نظر در لیگ یک مشکلی نداشته باشد. ما نیز نظارت دقیق بر حوزه ورزش خواهیم داشت.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درباره وضعیت تیم هندبال هیات شهرستان باوی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیز گفت: از سالن هندبال ملاثانی هم بازدیدی صورت گرفت و مبلغی جهت حضور مقتدرانه این تیم در لیگ یک کشور از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در نظر گرفته شد تا این تیم نیز بدون دغدغه و مشکلات مالی، نماینده‌ای شایسته برای هندبال استان باشد.

وی افزود: همچنین تنها سالن سرپوشیده این شهرستان باید آماده شود تا این تیم در لیگ یک هندبال بتواند در شهر خود میزبان حریفان باشد. هدف ما توسعه و پیشرفت ورزش خوزستان است و تا آنجا که ممکن است پیگیر مشکلات ورزشکاران و تیم‌های ورزشی استان هستیم.

6641