فلاح‌زاده: ۳ امتیاز حق ما بود، حیف شد مقابل استقلال پیروز نشدیم

فلاح‌زاده: ۳ امتیاز حق ما بود، حیف شد مقابل استقلال پیروز نشدیم

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت مدعی حق تیمش در دیدار مقابل استقلال بیش از یک امتیاز بوده است.

به گزارش فوتبالی، حامد فلاح‌زاده پس از تساوی صنعت نفت مقابل استقلال اظهار داشت: ما امروز مقابل استقلال مستحق سه امتیاز بودیم و سه امتیاز برای ما بود. داوری در یک صحنه اشتباه داشت که این موضوع را به کارشناسان می‌سپاریم. احساس من این است که زمانی که کمک‌ داور گل ما را آفساید اعلام کرد، بازیکن‌مان در آفساید نبود. 
وی درباره صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقد بودند توپ به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرد و داور پنالتی نگرفت، گفت: من نمی‌دانم کدام صحنه را می‌گویید. ما تمام تاکتیک‌هایی که سرمربی تیم از ما خواسته بود را در زمین پیاده کردیم و حیف شد که نتوانستیم مقابل استقلال سه امتیاز بازی را بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی می‌کرد صنعت نفت در پنج هفته ابتدایی نتایج خوبی بگیرد، خاطرنشان کرد: صنعت‌ نفت بازیکنان زیادی از دست داده است، ولی جوانان آبادانی مخصوصاً در بازی اول مقابل پیکان نشان دادند که واقعاً یک نقطه قوت برای باتجربه‌های صنعت نفت هستند، از طرف دیگر باشگاه خریدهای خوبی داشته است و ماحصل این کار این چیزی است که همه می‌بینند. به نظر من تیم ما خیلی از لحاظ تاکتیکی و بدنی در شرایط خوبی است و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده امتیازات کامل بازی را بگیریم. 

6641