پورموسوی: فردا نشان می دهیم باخت به پرسپولیس یک اتفاق بود

پورموسوی: فردا نشان می دهیم باخت به پرسپولیس یک اتفاق بود

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:چون در بازی قبل مقابل پرسپولیس بازنده بودیم، می خواهیم نشان بدهیم آن مسابقه یک اتفاق بوده ولی با احترام به استقلال تلاش می کنیم دست پر خارج شویم.

به گزارش فوتبالی، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: قبل از بحث فنی در ابتدا می خواهم از باشگاه نفت آبادان و پرسنل نفت تشکر کنم که تمام تلاش خود را کردند تیم وارد بازی ها شود چون پنجره ما بسته بود. همچنین از کادر فنی و پزشکی تیمم تشکر می کنم که در این هفته ها زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: تشکر دوم ما از بازیکنان بزرگ تیم است که از جوانان تیم حمایت کردند و با راهنمایی آنها را به سمت جلو هدایت کردند. بازی فردا با استقلال بازی سختی است ولی چون در بازی قبل مقابل پرسپولیس بازنده بودیم ولی می خواهیم نشان بدهیم آن مسابقه یک اتفاق بود. با احترام به استقلال و هوادارانش تلاش می کنیم فردا دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص مصدومیت 5 بازیکن تیم استقلال برای بازی فردا گفت: مصدومیت جزوی از ورزش است، همانطور که 2 ساعت قبل از بازی با پیکان به ما گفتند نمی توانید از بازیکنان اصلی استفاده کنید و ما بدون نگرانی از جوان هایمان استفاده کردیم. فکر می کنم استقلال هم این قابلیت را داشته باشد که از بازیکنان دیگر استفاده کند. شاید در آینده این اتفاقات گریبانگیر ما باشد. اگر تیم ها از بازیکنان جوان خود در تمرینات و بازی ها بهتر استفاده کنند تصور نمی کنم مشکل خاصی برای آنها به وجود بیاید.

پورموسوی با اشاره به درخشش طالب ریکانی که 4 گل تا اینجا زده است عنوان کرد: طالب ریکانی را امسال یک خط جلوتر بازی می دهیم و او مهاجم بازی می کند. وی قبلا در خط هافبک بازی می کرد و فقط یک نیمه در بازی با ذوب آهن به عقب برگشت ولی او کار تیم ما را تکمیل می کند و در کار تیمی ما حضور خوبی دارد. ثمره کار تیمی ما به اسم ریکانی نوشته می شود ضمن آنکه خودش هم توانایی های زیادی دارد.

وی در خصوص اینکه آیا با بازیکنان جوانی که استفاده می کند ممکن است این تیم به یک استقلال خوزستان دیگر تبدیل شود گفت: از روز اول که با هیات مدیره صحبت کردیم 2 هدف را برای خودمان مشخص کردیم تا تیمی درست کنیم در حد و اندازه نفت آبادان باشد. کار دوم این بود که یک تیم جوان بسازیم تا مشکلاتی که سال گذشته داشتیم را دوباره تجربه نکنیم.

پورموسوی تصریح کرد: سعی کردیم به سمت جوانگرایی برویم و جا دارد از مربیان آکادمی نفت تشکر کنم چون بازیکنان خوبی را در اختیار ما قرار دادند، یکسری بازیکن هم از بیرون از استان جذب کردیم که فکر می کنم در آینده حرف های بیشتری خواهند داشت. خوشبختانه در این 4 هفته جوان ها نشان دادند که ما اشتباه نکردیم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص اینکه آیا ممکن است مقابل استقلال از بازیکن 18 ساله مثل بازی با ذوب آهن در ترکیبش استفاده کند یا خیر گفت: صد در صد. ما با توجه به رقبا از بازیکنان جوان استفاده می کنیم. در بازی با پرسپولیس 6 بازیکن جوان داشتیم و در بازی با ذوب آهن هم از بازیکنان جوان زیادی استفاده کردیم و در بازی فردا هم همین رویه را ادامه می دهیم.

وی در خصوص داوری ها گفت: با توجه به اینکه آنها هم جایز الخطا هستند ممکن است اشتباه کنند ولی داوران جوانی در فوتبال کشور مشغول فعالیت هستند. ممکن است برخی مواقع ما  کنار خط اعتراض کنیم چون فشار زیادی را تحمل می کنیم ولی این داوران نیاز به حمایت دارند.

7474