چلسی 3-1 لیدز یونایتد؛ کامبک مردان سوپر فرانکی در لندن!

چلسی 3-1 لیدز یونایتد؛ کامبک مردان سوپر فرانکی در لندن!

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس چلسی موفق شد در ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه 3 بر 1 لیدز یونایتد را شکست دهد و جایگاهش در رده های بالای جدول را تثبیت کند و همچنان برای قهرمانی شانس های بالایی داشته باشد و بتواند در هفته‌های آینده برای رسیدن به هدف خود که قهرمانی در این فصل از لیگ برتر انگلیس است تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی با خرج هایی که در تابستان گذشته انجام داده به دنبال این است که در این فصل قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدست بیاورد. آن‌ها تا اینجای کار نسبتا خوب عمل کرده‌اند و در رده‌های بالای جدول هستند و موقتا صدرنشین هستند و رقابت تنگاتنگی در بالای جدول دارند. چلسی در بازی مقابل لیدز در دقایق ابتدایی بازی غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد اما در ادامه‌ی کار به خود آمد و توانست کامبک بزند. گل های چلسی توسط اولیویه ژیرو در دقیقه 27 ، کورت زوما در دقیقه 61 و کریستین پولیسیک در دقایق پایانی بازی به ثمر رسیدند تا کامبک تکمیل شده و شاگردان فرانک لمپارد هر سه امتیاز بازی را بدست بیاورند.

باید دید که عملکرد فرانک لمپارد در چلسی به چه شکل خواهد بود، او فصل گذشته چلسی را در جمع تاپ فور قرار داد و هدف امسال چلسی با توجه به خرج هایشان قهرمانی است.

1470