لیدز یونایتد 1-1 لیورپول؛ یورنته مانع صعود لیورپول به رده چهارم شد

لیدز یونایتد 1-1 لیورپول؛ یورنته مانع صعود لیورپول به رده چهارم شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول موفق نشد در برابر لیدز یونایتد به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی - در ادامه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلستان، لیدز در ورزشگاه الند رود میزبان لیورپول بود. این دیدار برای لیورپول از اهمیت بالایی برخوردار بود، زیرا آن‌ها پس از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان، باید تمام توان خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده در لیگ برتر به کار بگیرند. 

در نیمه اول، لیورپول بازی را بهتر از میزبان آغاز کرد، اما بعد از مدتی بازی افت کرد و توپ در میانه میدان در حال جریان بود. در دقیقه 31 لیورپول موفق شد توسط سادیو مانه با پاس گل ترنت الکساندر آرنولد به گل برسد. بعد از این گل، لیدز برای جبران گل خورده کمی جلو کشید، اما راه به جایی نبرد و نیمه اول با پیروزی 0-1 لیورپول به پایان رسید. 

در ابتدای نیمه دوم، لیورپول شانس زدن گل دوم را داشت، اما نتوانست از موقعیت خود استفاده کند و پس از آن این لیدز بود که سوار بازی شد. آن‌ها موقعیت‌های خوبی سمت دروازه آلیسون خلق کردند، اما با بی دقتی مهاجمین، فرصت‌ها از دست دادند. در دقایق پایانی لیدز کاملا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و سرانجام موفق شد در دقیقه 88 توسط دیگو یورنته به گل تساوی دست پیدا کند. این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

شاگردان کلوپ با این تساوی، 53 امتیازی شدند و فرصت صعود به جمع تاپ فور را از دست دادند. آن‌ها فقط 3 امتیاز با تیم سوم جدول فاصله دارند.

4416