وستهام 1-3 منچستریونایتد؛ کامبک درخشان شیاطین سرخ در لندن

وستهام 1-3 منچستریونایتد؛ کامبک درخشان شیاطین سرخ در لندن

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در لندن به مصاف وستهم رفت و موفق شد بازی یک بر صفر باخته را در نیمه دوم با نتیجه 3 بر 1 عوض کند و بردی درخشان بدست بیاورد. منچستریونایتد که در تاریخ خود به کامبک زدن و بازگشت به بازی‌ها معروف است و در دوران سر الکس فرگوسن بار ها به بازی‌ها برگشته و کامبک زده بود یک بار دیگر این حس را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، وستهام که در ورزشگاه خانگی خود در شهر لندن در این بازی به میدان رفته بود، در دقیقه 38 گل اول بازی را وارد دروازه منچستریونایتد کرد و از آن‌ها پیش افتاد و این نتیجه را توانست که تا پایان نیمه اول و دقایقی از ابتدای نیمه دوم حفظ کند اما در دقیقه‌ی 65 پل پوگبا گل اول منچستریونایتد را وارد دروازه وستهام کرد و کار را به تساوی کشاند. در ادامه و خیلی سریع میسن گرینوود موفق شد در دقیقه 68 گل دوم را هم به ثمر برساند تا شیاطین سرخ پیش بیفتند اما این پایان کار نبود.

مارکوس راشفورد در دقیقه 78 روی پاس خوان ماتا موفق شد گل سوم را برای شاگردان اوله گونار سولسشر به ثمر برساند تا کار با نتیجه 3 بر 1 به پایان برسد و منچستریونایتد کامبک زده و 3 امتیاز را از آن خود کند.

1470