علی فتح الله زاده "استقلال جوان" را واگذار کرد

علی فتح الله زاده "استقلال جوان" را واگذار کرد

خبرگزاری فوتبالی- علی فتح‌الله‌زاده دیگر نقشی در رسانه "استقلال جوان" ندارد و این رسانه را به تیم دیگری واگذار کرده است. 

به گزارش فوتبالی، نام مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با رسانه استقلال جوان گره خورده است چرا که او نزدیک به سه دهه سردبیر این روزنامه بود. این روزنامه در سال 1372 آغاز به کار کرد و در ابتدای کار به شکل هفته‌نامه و در روزهای سه شنبه منتشر می‌شد. استقلال جوان بعدها امتیاز روزنامه گرفت و تا سال 96 به شکل کاغذی منتشر شد اما پس از افول روزنامه ها و هفته نامه های کاغذی و هجوم مردم به رسانه‌های آنلاین و شبکه‌‎های اجتماعی به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی مهاجرت کرد و البته هر شب نیم‌تایی منتشر می کرد که به صورت اینترنتی بود تا نام استقلال جوان همچنان در کانال‌ها و صفحات و سایت‌هایی که صفحه یک  روزنامه‌ها را منتشر می‌کنند، حضور داشته باشد. 

استقلال جوان هنوز هم به صورت اینترنتی در اختیار مخاطبانش قرار می‌گیرد. در حال حاضر صاحب امتیاز روزنامه استقلال جوان، علی آقامحمدی مدیرعامل استقلال در اواخر دهه 60 ( به طور دقیق بخواهیم بگوییم سال 1368) است که سالها به عنوان رئیس هیات مدیره در استقلال حضور داشت. این صاحب امتیاز تغییری نکرده اما مدیرمسئولی این رسانه به شخصی به نام اکبر رستمی‌نیا واگذار شده و علی فتح‌الله‌زاده دیگر نقشی در اداره استقلال جوان در همه پلتفرم هایش ندارد. البته آنطور که ما شنیده ایم فتح‌الله‌زاده با گرفتن مبلغی چشمگیر مدیرمسئولی این روزنامه واگذار کرده است. برند استقلال جوان، که تقریبا دارد سی سالش می شود، برندی قیمتی بود که حالا فتح‌الله‌زاده آن را فروخته است. لوگوی این روزنامه به لوگوی سالهای اول انتشار این جریده بازگشته است.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که قبل از پیروزی انقلاب، باشگاه تاج صاحب امتیاز دو هفته نامه‌ای به نام تاج بود که ارگان رسمی باشگاه محسوب می‌شد اما استقلال جوان ارگان رسمی باشگاه استقلال محسوب نمی‌شد و رابطه‌اش با باشگاه استقلال ارتباط مستقیمی با حضور فتح‌الله‌زاده در تیم مدیریتی این باشگاه داشت.

1984