عبدی: مقابل سپاهان در میدان جنگ گل خوردیم!

عبدی: مقابل سپاهان در میدان جنگ گل خوردیم!

خبرگزاری فوتبالی- مهرداد عبدی هافبک تیم فوتبال سایپا گفت که شاگردان ابراهیم صادقی بدون توجه به جایگاه تیم قعرنشین مس رفسنجان به مصاف این تیم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهرداد عبدی درباره عملکرد سایپا در چهار هفته گذشته اظهار داشت: ما در این چهار بازی شکست نخوردیم و عملکرد خوبی داشتیم. البته دیدار با نفت مسجدسلیمان تنها مسابقه‌ای بود که به هدف‌مان نرسیدیم، چون می‌توانستیم به برد برسیم.

وی در ادامه یادآور شد: در شروع لیگ که با پرسپولیس مساوی کردیم، در ادامه نساجی را بردیم و در بازی با سپاهان هم می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. البته در دقایق ابتدایی شرایط خاصی پیش آمد و برای آقای نویدکیا تولد گرفتند. در واقع آتش‌بازی و صدای ترقه تمرکز ما را به‌هم ریخت و شرایط مثل میدان جنگ شده بود که از سپاهان گل خوردیم. با این حال در نیمه دوم عالی بازی کردیم و می‌توانستیم حتی سپاهان را شکست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «هدف سایپا در فصل جاری قرار گرفتن در کجای جدول است؟»، تصریح کرد: فصل گذشته آقای صادقی به جوان‌ها میدان داد که حالا آنها پخته‌تر شده‌اند و چند بازیکن باتجربه هم به تیم اضافه شدند. خوشبختانه شرایط سایپا نسبت به فصل قبل بهتر است و همه ما تلاش می‌کنیم تا در بین تیم‌های بالای جدول باشیم. تیم ما از لحاظ فنی پتانسیل خوبی دارد و امیدوارم امسال نتایج خوبی بگیریم.

عبدی در مورد تقابل تیمش با مس رفسنجان تیم شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته پنجم این مسابقات نیز گفت: ما به جایگاه این تیم توجه نمی‌کنیم، چون لیگ تازه شروع شده و فاصله امتیازها نیز بسیار کم است. من دو بازی از مس دیده‌ام و معتقدم که آنها تیم خوبی دارند و فوتبالیست‌های باکیفیتی در این تیم بازی می‌کنند. تمام تلاش ما این است که سه امتیاز این بازی را بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

7474