حق‌وردی: خوشحالم لقب راموس را به من داده‌اند

حق‌وردی: خوشحالم لقب راموس را به من داده‌اند

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: به نظرم با اتفاقاتی که برای‌مان رخ داده فکر می‌کنم هنوز خیلی مانده تا به خواسته‌های تارتار نزدیک شویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حجت حق‌وردی در خصوص تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال تیم پُرمهره‌ای است و کیفیت بالایی دارد. ما برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم، اما نتوانستیم آن را به دست بیاوریم. فلسفه ما کسب سه امتیاز در بازی‌های خانگی و در بازی‌های خارج از خانه کسب حداقل یک امتیاز است.

وی افزود: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده بودیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم، اما به خاطر شرایط زمین نتوانستیم کار‌های تاکتیکی مدنظرمان را پیاده‌سازی کنیم. بازی بیشتر فیزیکی و روی هوا بود. به نظرم کسب یک امتیاز از استقلال هم می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: ما امسال تغییرات زیادی در جمع بازیکنان و کادرفنی داشتیم و به نظرم با اتفاقاتی که برای‌مان رخ داده فکر می‌کنم هنوز خیلی مانده تا به خواسته‌های تارتار نزدیک شویم. خداراشکر هفته به هفته چه از نظر نتیجه‌گیری و چه از نظر تاکتیکی و فنی بهتر می‌شویم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم. ان‌شاءالله در طول فصل پیکان متفاوتی را ببینیم.

حق‌وردی در پایان خاطرنشان کرد: الگوی فوتبالی من سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید است و خوشحالم که نام او لقب من شده است. این مسئله باعث افتخار و خوشحالی من است.

7474