علیزاده: صدرنشینی گل‌گهر حاصل بیش از ۲ ماه تمرین و تلاش زیاد است

علیزاده: صدرنشینی گل‌گهر حاصل بیش از ۲ ماه تمرین و تلاش زیاد است

خبرگزاری فوتبالی- هافبک گل‌گهر سیرجان گفت که این تیم زودتر از همه تیم‌های لیگ برتری تمرینات را آغاز کرده و صدرنشینی لیگ برتر فوتبال ثمره دو ماه تلاش و زحمت آبی‌های سیرجان است.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، علیرضا علیزاده درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: از لحاظ مالکیت و موقعیت گلزنی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تیم ما اوایل بازی خوب نبود و یک موقعیت خوب هم به حریف دادیم، اما پس از آن بازی کاملاً در اختیار ما بود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. در این مسابقه حدود 670 پاس به هم دادیم.

وی با تمجید از شاگردان وحید بیاتلو تصریح کرد: به سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریک می‌گویم که تیمی دونده و سرحال جمع کرده است و مطمئنم این تیم یقه همه تیم‌ها را در تبریز و سایر شهرها می‌گیرند. این تیم در ورزشگاه آزادی هم فقط یک موقعیت به استقلال دادند که آنهم ضربه ایستگاهی بود. قلعه‌نویی در هفته گذشته تأکید می‌کرد که دیدار سختی پیش رو داریم و این موضوع را در زمین احساس کردیم.

هافبک گل‌گهر سیرجان در مورد قضاوت کمیل غلامی در این مسابقه خاطرنشان کرد: او داور جوان و خوبی بود و قضاوت بدی نداشت، اما بازیکن ماشین‌سازی سعید صادقی را از پشت محوطه جریمه تا اواسط آن می‌زد و چون سعید خودش را دیر روی زمین انداخت، داور این پنالتی را نگرفت. غلامی در مجموع قضاوت خوبی داشت و کارشناسان هم پنالتی ما را که در این بازی اعلام شد، تأیید کردند.

علیزاده راجع به شرایط تیم گل‌گهر سیرجان و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر بیان کرد: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و باشگاه همه امکانات را در اختیار ما گذاشته است. شاید خیلی‌ها فقط جدول را می‌بینند که در صدر هستیم، اما بیش از دو ماه تلاش و تمرین زیاد پشت این صدرنشینی بوده است. ما سه هفته بدنسازی کامل داشتیم و قبل از همه تیم‌ها تمرینات را آغاز کردیم.

وی با اشاره به سختکوشی کادر فنی و بازیکنان گل‌گهر اظهار داشت: یک روز به شدت باران می‌بارید و هوا تاریک شده بود. ما گفتیم تمرین را تعطیل کنید، اما قلعه‌نویی گفت حالا که همه در حال استراحت هستند باید به خودمان سختی بدهیم و در این هوا تمرین کنیم. اکنون هم مزد این زحمات را گرفتیم. ما خیلی به جدول نگاه نمی‌کنیم و هفته به هفته پیش می‌رویم، اما می‌خواهیم بهترین عملکرد را ارائه کنیم.

هافبک گل‌گهر سیرجان درباره افزایش انتظارات از این تیم 

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار است به اردوی آینده تیم ملی ایران هم دعوت شود یا خیر، تصریح کرد: همه آرزو می‌کنند پیراهن تیم ملی را بپوشند و من نیز چنین آرزویی دارم. تاکنون روند خیلی خوبی داشتم که امیدوارم ادامه داشته باشد و به تیم ملی دعوت شوم. اگر گل‌‌گهر همینگونه نتیجه بگیرد، چند بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت می‌شوند. 

گفت: قلعه‌نویی در هر تیمی که باشد، انتظارات از آن تیم بالاست و این مربی هم همان انتظارات را از بازیکنان دارد. قلعه‌نویی تاکنون بازیکن بدی جذب نکرده و اگر بازیکنی را گرفته که شرایط خوبی نداشته است، کیفیت او را افزایش داده است. این مربی خیلی به بازیکنان کمک می‌کند و در این چند ماه، خیلی به فوتبال من اضافه کرده است.

9697