علیزاده: رقابت با تراکتور، فولاد و آلومینیوم راحت نیست/ می‌توانستیم ۸-۷ امتیاز بیشتر بگیریم

علیزاده: رقابت با تراکتور، فولاد و آلومینیوم راحت نیست/ می‌توانستیم ۸-۷ امتیاز بیشتر بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: رقابت با تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و آلومینیوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا راحت نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا علیزاده در خصوص شرایط گل‌گهر گفت: بعد از باخت برابر پدیده در لیگ برتر که اتفاقی بود، خیلی زود خودمان را جمع و جور کردیم و تمرینات بسیار خوبی را در این مدت انجام دادیم. 10 روز بدنسازی کردیم و سپس بازی‌های دوستانه در دستور کار قرار گرفت. تمام هدف ما این است که در 7 بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم و جایگاهی خوب به دست بیاوریم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند از طریق لیگ برتر یا جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟» عنوان کرد: در جام حذفی که همه تیم‌ها هدفی جز قهرمانی ندارند و ما هم قطعا شانس خودمان را امتحان می‌کنیم. در لیگ برتر هم برای رسیدن به سهمیه باید با تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و آلومینیوم رقابت کنیم که اصلا کارمان راحت نیست. شرایط ما که دومین فصل حضور در لیگ برتر را پشت‌سر می‌گذاریم، با تیم‌هایی مثل تراکتور و فولاد قابل قیاس نیست.

علیزاده اظهار داشت: در لیگ امسال ثابت کردیم که تیمی خوب و باکیفیت بوده و در همه بازی‌ها دنبال برد و انجام بازی تهاجمی هستیم. در لیگ امسال تا این مقطع از بازی‌ها باید 7 یا 8 امتیاز بیشتر می‌گرفتیم ولی بدشانسی، اشتباهات داوری و اشتباهات فردی باعث شد از لحاظ امتیازگیری به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم، نرسیم. تمام هدف ما این است که در بازی‌های باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در پایان لیگ جایگاهی خوب را به دست بیاوریم.

6641