دیاباته به دربی نمی‌رسد؟

دیاباته به دربی نمی‌رسد؟

خبرگزاری فوتبالی-  شیخ دیاباته دست کم سه هفته قادر به همراهی استقلال نیست و این یعنی او ممکن است بازی شهرآورد برابر پرسپولیس را نیز از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، در تمرین دیروز(یکشنبه) استقلال یک اتفاق تلخ رخ داد و آن هم مصدومیت شیخ دیاباته در اواسط تمرین از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت شد و با صلاحدید کادر فنی به تمرین ادامه نداد تا زیر نظر کادر پزشکی قرار بگیرد. حالا امروز مهدی سیاه‌پوش پزشک باشگاه استقلال اعلام کرد دیاباته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پای چپ، به مدت سه هفته قادر به همراهی تیمش نیست.

این بدترین خبر ممکن برای محمود فکری بود. دیابات هرفته رفته در مسیر رسیدن به مرز آمادگی قرار داشت و با حضور او خط حمله آبی‌پوشان دوباره اوج می‌گرفت اما در عین ناباوری بازهم این مهاجم گلزن در حوالی هفته سوم مثل فصل قبل مصدوم شد تا استقلال او را برای مدتی در اختیار نداشته باشد. شیخ فصل قبل در هفته سوم و در اوایل بازی در برابر نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و حالا بار دیگر مدتی را باید دور از میادین باشد.

دیاباته در این مدت نمی‌تواند استقلال را مقابل پیکان در هفته چهارم، صنعت نفت در هفته پنجم، شهرخودرو در هفته ششم، ذوب‌آهن در هفته هفتم و از مهمتر به احتمال فراوان در شهرآورد پایتخت همراهی کند. هنوز زمان بازی دربی مشخص نشده اما دوری سه هفته‌ای دیاباته یعنی او دست کم تا اول دی‌ماه قادر به همراهی تیمش نیست و سپس به چند روز نیاز دارد تا به شرایط مسابقه برسد. او هم نشان داده که پروسیه رسیدن به مرز آمادگی‌اش کمی طول می‌کشد و همین مساله احتمال بازی کردنش در دربی را کاهش می‌دهد.

در این مدت ارسلان مطهری و مهدی قایدی همچنان زوج خط حمله استقلال خواهند بود و تقریبا بدون دغدغه در ترکیب اصلی به میدان می‌روند.

1984