مرفاوی: اتفاقات بازی با فولاد فوتبالی نبود/ نکونام بعد از بازی از من عذرخواهی کرد

مرفاوی: اتفاقات بازی با فولاد فوتبالی نبود/ نکونام بعد از بازی از من عذرخواهی کرد

خبرگزاری فوتبالی- مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقات بازی با فولاد فوتبالی نبود؛ سال‌ها در این فوتبال حضور داشتم، اما تا حالا چنین اتفاقاتی ندیده بودم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، صمد مرفاوی در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: اتفاقات بازی با فولاد فوتبالی نبود. من سال‌ها در این فوتبال حضور داشتم، اما تا الان چنین اتفاقاتی ندیده بودم.

وی افزود: من در مجموع انسان آرامی هستم، اما یکی از اعضای کادرفنی فولاد وقتی داشتم به سمت نیمکت آن‌ها نگاه می‌کردم، با حالت خیلی بدی به من گفت چرا به سمت نیمکت ما نگاه می‌کنی. فکر نمی‌کردم نگاه کردن اینقدر مشکل داشته باشد. من از ناظر بازی هم گله دارم، چون او مدام به نیمکت ما تذکر می‌داد، اما نیمکت‌نشینان فولاد هر کاری دل‌شان می‌خواست می‌کردند و ناظر به آن‌ها کاری نداشت. حتی نکونام بعد از بازی به خاطر اتفاقات رخ داده از من عذرخواهی کرد.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال درباره تعویض شیخ دیاباته در جریان بازی با فولاد که انجام نشد، گفت: می‌خواستیم دیاباته را تعویض کنیم، اما در همان زمان فولاد ۲ تعویض انجام داد و چون از تابلو‌های دستی برای انجام این تعویض‌ها استفاده می‌شد، فرصت نشد دیاباته را به زمین بفرستیم. این تابلو‌ها برای ۲۰ سال پیش بود. برخی فکر کردند در این خصوص کادرفنی اشتباه کرده، اما اینطور نبود.

مرفاوی در مورد دیدار بعدی استقلال مقابل ماشین‌سازی، خاطرنشان کرد: بازی با ماشین‌سازی قطعاً سخت خواهد بود و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم، چون این امتیاز برای ما خیلی مهم است.

6641