فولاد خوزستان 2 - استقلال یک/ نخستین شکست فکری با استقلال با کامبک شاگردان نکونام

فولاد خوزستان 2 - استقلال یک/ نخستین شکست فکری با استقلال با کامبک شاگردان نکونام

خبرگزاری فوتبالی- دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم فولاد پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیستم دو تیم فولاد خوزستان و استقلال در استادیوم شهر اهواز به مصاف هم رفتند.

در این دیدار شاگردان نکونام موفق شدند با نتیجه 2 بر یک آبی‌پوشان پایتخت را شکست دهند و بدین ترتیب نخستین شکست برای محمود فکری در قامت سرمربی استقلال رقم خورد.

ترکیب فولاد

محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، صالح حردانی، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد، لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

شرح گل

فولاد صفر - استقلال 1 (دقیقه 63: وریا غفوری): ضربه پنالتی وریا غفوری به سمت راست دروازه فولاد تبدیل به گل شد و استقلال را پیش انداخت.

فولاد 1 - استقلال 1 (دقیقه 73: فرشاد احمدزاده): خطایی که پریرا در سمت راست محوطه جریمه استقلال گرفته بود را آیاندا پاتوسی با ارسال دقیق به مقابل دروازه فرستاد تا فرشاد احمدزاده با ضربه سر گل تساوی فولاد را به ثمر رساند.

فولاد 2 - استقلال 1 (دقیقه 90: لوسیانو پریرا): پنالتی اعلام شده به سود فولاد را لوسیانو پریرا به مرکز دروازه استقلال زد تا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اخطار

فرشاد احمدزاده(66) موسی کولی‌بالی(79) مهران درخشان‌مهر(83) محمد آبشک(84) از فولاد

مسعود ریگی(86) عارف غلامی(86) محمدحسین مرادمند(89) از استقلال

لحظات حساس

دقیقه 19: قایدی پشت مدافعان فولاد صاحب توپ شد، اما نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و شوت او پس از برخورد به پای آغاسی به کرنر رفت.

دقیقه 20: ارسال فرشید اسماعیلی از روی کرنر سمت راست زمین و شوت روی پای ارسلان مطهری را زبیر نیک‌نفس از روی خط دروازه فولاد بیرون کشید تا استقلال به گل نرسد.

دقیقه 35: شوت ناگهانی صالح حردانی از میانه زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 41: نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه استقلال شوت‌زنی کرد که ضربه او به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین برخورد کرد.

دقیقه 62: میلیچ با پاس در عمق توپ را به مهدی قایدی رساند که خطای عارف آغاسی روی ستاره ریزنقش استقلال در محوطه جریمه فولاد موجب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 89: کولی‌بالی در محوطه جریمه استقلال پس از خطای محمدحسین مرادمند روی زمین افتاد تا زاهدی‌فر برای دومین بار در این بازی اعلام پنالتی کند.

7474