پنجاه هزار نفر در ورزشگاه؛ پرتماشاگرترین رویداد ورزشی از زمان کرونا

پنجاه هزار نفر در ورزشگاه؛ پرتماشاگرترین رویداد ورزشی از زمان کرونا

خبرگزاری فوتبالی - از چند هفته پیش استرالیا توانست به آمار صفر مبتلا به کرونا برسد و برای همین روز چهارشنبه مراسمی با حضور 50 هزار هوادار در ورزشگاه سانکورپ در بریزبن برگزار شد تا سومین بازی از مسابقات راگبی بین دو تیم کویسنزلد و نیو ساوت ولز برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، 49155 تماشاگر به تماشای این رویداد نشستند تا پرتماشاگرترین رویداد ورزشی از زمان شیوع کرونا در کل دنیا ثبت شود. رکورد قبلی متعلق به بازی راگبی دیگری میان دو تیم نیوزلند و استرالیا در ماه اکتبر در اوکلند بود.

در واقع به نظر می رسد که خروج کرونا از استرالیا باعث شده بود تا مردم خیلی راحت یاد روزهای معمولی خود بیافتند و بدون ماسک یا فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از تماشای مسابقه راگبی که در استرالیا خیلی محبوب است، لذت ببرند.

آخرین باری که چنین حجم از تماشاگر برای تماشای یک رویداد ورزشی در استرالیا دور هم جمع شدند به فینال جام جهانی کریکت در شهر ملبورن برمی گردد که سه روز بعد سازمان بهداشت جهانی رسما اعلام کرد که کرونا یک همه گیری جهانی است و به همین خاطر بعد از آن مسابقات ورزشی بدون تماشاگر یا با حضور تماشاگران اندک و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده بود.

4125