آکادمی‌های بارسلونا در استرالیا زندگی والدین بچه ها را خراب کردند

آکادمی‌های بارسلونا در استرالیا زندگی والدین بچه ها را خراب کردند

پایگاه خبری فوتبالی - سایت 9News گزارش داده است که دو آکادمی فوتبال خصوصی بارسلونا در استرالیا (سیدنی و بریزبن) تعطیل شده اند. تعطیلی این دو آکادمی باعث شد تا صدها خانواده متضرر شوند چرا که آنها شهریه های سنگینی پرداخته بودند تا بچه هایشان تمرین کنند و در تورنمنت هایی در استرالیا و اسپانیا شرکت کنند.

به گزارش فوتبالی، والدین این 70 بچه مبلغی در حدود 350 هزار دلار هزینه کرده بودند اما شرکت تصمیم گرفت که به خاطر ویروس کرونا آن جا را تعطیل کند. از سویی دیگر گفته می شود که اجاره زمین های متعلق به این دو آکادمی نیز به تعویق افتاده و هنوز پرداخت نشده است.

ببه موناگان به طور مثال مجبور شده بود تا روی خانه اش وام بگیرد تا بتواند رویای پسرش هانتر را محقق کند. او 28 هزار دلار پرداخته بود. هتفه گذشته بارسلونا به والدین اعلام کرده بود که شرکتی  که نمایندگی آنها را در بارسلونا گرفته ورشکسته شده است و بدین ترتیب والدین فعلا نمی توانند پول خود را پس بگیرد.

از سویی دیگر باشگاه بریزبن رور تصمیم گرفته است که برای جبران این ضرر ها به مدت یک سال به بچه ها به صورت رایگان به آنها تمرین بدهد تا به نوعی به بچه های ضرر دیده و والدینشان کمک کند.