لیورپول برای جذب امباپه مقابل رئال مادرید کوتاه نمی‌آید

لیورپول برای جذب امباپه مقابل رئال مادرید کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لیورپول هم به طور جدی شرایط کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاریسن ژرمن، را دنبال می‌کند و می‌خواهد هر طور که شده او را به خدمت بگیرد. به گفته روزنامه تایمز، لیورپولی‌ها حتی حاضرند برای به خدمت گرفتن بازیکن فرانسوی یکی از سه عضو اصلی خط حمله خود یعنی صلاح، مانه یا فیرمینو را به فروش برسانند و به سراغ جذب امباپه بروند.

به گزارش فوتبالی، البته رئال مادرید هم مدت هاست که به جذب امباپه فکر می‌کند. کیلیان امباپه به نوعی رویای دیرینه‌ فلورنتینو پرز به حساب می‌آید و او می‌خواهد این بازیکن را در لباس رئال مادرید ببیند و قطعا هواداران رئال هم از چنین انتقالی استقبال خواهند کرد چرا که پس از جدایی کریستیانو رونالدو، همچنان جای خالی یک فوق ستاره در ترکیب رئال مادرید احساس می‌شود. به نظر می‌رسد که در تابستان آینده رئال مادرید تمام تلاشش را برای جذب ستاره فرانسوی به کار خواهد بست.

به نظر می‌رسد که در تابستان آینده، رئال مادرید و لیورپول رقابت داغی را بر سر جذب امباپه داشته باشند، به خصوص اینکه هیچکدام از دو تیم حاضر نیست که مقابل دیگری کوتاه بیاید و به گفته رسانه‌ها هر دوی این تیم‌ها به امباپه به چشم یک هدف اصلی نگاه می‌کنند و حاضرند به خاطرش دست به تغییر در ترکیب هم بزنند.

1470