عبدیان: از هوادار گرفته تا مدیر و پیشکسوت سکوت کنند

عبدیان: از هوادار گرفته تا مدیر و پیشکسوت سکوت کنند

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از هواداران، مدیران و پیشکسوتان استقلال خواست که در مقطع فعلی سکوت کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مهدی عبدیان درباره درگیری لفظی بین اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه و احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال در یک برنامه تلویزیونی، اظهار داشت: من قصد انجام مصاحبه ندارم، چرا که آقای حجت نظری سخنگوی هیئت مدیره است و ایشان در رابطه با مسائل مختلف استقلال صحبت می‌کنند اما یک خواسته از همه استقلالی‌ها دارم و اینکه سکوت کنند تا تیم امسال بهترین نتایج را بگیرد.
وی افزود: به خاطر آرامش استقلال و کسب نتایج خوب توسط تیم از همه خواهش می‌کنم که سکوت کنند. از هوادار گرفته تا مدیر و پیشکسوت بهتر است سکوت کنند، چون ضربه‌اش را استقلال می‌خورد. اگر صحبتی هست، بماند برای آخر فصل که بازی‌ها به پایان رسیده باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال در حال حاضر نیاز به آرامش دارد. استقلال هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشته است و امیدوارم پس از سال‌ها بتواند نتایج خوبی کسب کند. اگر همه این موضوع را رعایت کرده و سکوت کنند، تیم استقلال امسال با اختلاف قهرمان می‌شود.

6641